یکی از آشناهای ما شهرستان میشینه بعد ۵تا داداشن اینا کار میکنن ولی پولشون خونشون مشترکه
بعد ۲تا تهران هرکدوم خونه های مستقل دارن ک البته با وامخریدن
بعد ۳تا دیگه شهرستانن
یه خونه اپارتمانی دادن ۲طبقه ک عروس بزرگه کوچیک وداداش کوچیکه ک نانزدن زندگی میکنن تو۲طبقه مادرشوهرشم هست کاملا مشترک زندگی میکنن هرکدوم بجای یک واحد ۱ اتاق دارن
۱ دونه داداش بزرگه قراره ی خونه جدا بزنه رفته وام گرفته وامشم در اومده بعد از ۱۶سال ازدواج
فک کنید ۱۶سال خانومش ی خونه جدا نداشته مستقل نبودن
بنده خدا با چ ذوقی خانومش طلا هاشم فروخته وام رو هم گرفته
الان شوهرش رفتم ی ماشبن شاسی گرفته ونمیخواد ی خونه جدا زندگی کنن
فک کن با ۳تا بچه ۱۶سال بامادر شوهرت زندگی کنن و تو ارزوی این باشی ک خونه مستقل داشته باشی
بعد خواهر شوهرم زنگ زده بهم میگه زن فلانی عجب زن خوبیه ک از مادرشوهرش جدا نشده
نمیگه مثل برده داره براشون کار میکنه
وی روزی داداشا پولشون جدا میشه و احتمالا حق چندانی ب داداش بزرگه ندن
چی جواب خواهر شوهرمو بدم