2777
2789
عنوان

چ رسم مزخرفی

430 بازدید | 25 پست

یکی از آشناهای ما شهرستان میشینه  بعد ۵تا داداشن اینا کار میکنن ولی پولشون خونشون مشترکه 

بعد ۲تا تهران هرکدوم خونه های مستقل دارن ک البته با وام‌خریدن 

بعد ۳تا دیگه شهرستانن 

یه خونه اپارتمانی دادن ۲طبقه ک عروس بزرگه کوچیک وداداش کوچیکه ک نانزدن زندگی میکنن  تو۲طبقه مادرشوهرشم هست  کاملا مشترک زندگی میکنن هرکدوم بجای یک واحد ۱ اتاق دارن 

۱ دونه داداش بزرگه قراره ی خونه جدا بزنه رفته وام گرفته وامشم در اومده بعد از ۱۶سال ازدواج 

فک کنید ۱۶سال خانومش ی خونه جدا نداشته مستقل نبودن 

بنده خدا با چ ذوقی خانومش طلا هاشم فروخته  وام رو هم گرفته 

الان شوهرش رفتم ی ماشبن شاسی گرفته ونمیخواد ی خونه جدا زندگی کنن 

فک کن با ۳تا بچه ۱۶سال بامادر شوهرت زندگی کنن  و تو ارزوی این باشی ک خونه مستقل داشته باشی 

بعد خواهر شوهرم زنگ زده بهم میگه زن فلانی عجب زن خوبیه ک از مادرشوهرش جدا نشده 

نمیگه مثل برده داره براشون کار میکنه 

وی روزی داداشا پولشون جدا میشه و احتمالا حق چندانی ب داداش بزرگه ندن 

چی جواب خواهر شوهرمو بدم‌

  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خواهر شوهرت هنوز منتظر جوابته؟😁

بگو خدا از دلش خبر داره😮‍💨


حسین جان❤️سلام من بر تو باد در تک تک روزهایی که جهان هست،ماه و خورشید هست،آسمان هست،...امااااا من نیستم😍امام زمانم،اگر مرگ به سراغم آمد و هنوز یکدیگر را ندیده بودیم،فراموش نکن من خیلی دیدنت را آرزو میکردم🥹🌸وقتی غبار فتنه نشست/رحمی مباد بر ستم مزدور جیره خوار کنید👊💪 امروز(۲/بهمن/۱۴۰۲)نگران از دست دادن کاربریم نیستم🍂🍂خدای قشنگم؛خدای من♥️این روزها بیشتر حواست به من باشد!میگویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است...حواست باشد که من شکست نخورم!من هنوزم تو را به نام قاضی الحاجات میخوانم؛حتی اگر همهی التماسهایم را نادیده بگیری...هنوز هم تو را الرحمن الراحمین میدانم؛حتی اگر سخت بگیری...هنوز هم تو همان خدایی! اما من...نگذار که از دست بروم عزیز دلم😍من امیدم به توست...برای دلم امن یجیب بخوان!امن یجیب بخوان تا آرام شود این مضطرب...تا آرام گیرد این قلب نا آرام من...♥️❤️❤️،یادمان باشد که ما خون دادهایم🇮🇷یک بیابان مرد مجنون دادهایم🇮🇷یادمان باشد پیام آفتاب🇮🇷دست نااهلان نیفتد انقلاب🇮🇷هالووین جن میشن،ولنتاین رل میشن،کریسمس مسیحی...محرم که میشه همه آریایی هستن،عرب نمیپرستن،حالام موقع جنگ میگن چرا به شیخ نشینهای عرب حمله کردین😆

وایی خدا نکنه این چ دعایی هست ایشالله قسمت تو مجبور بشی گروهی زندگی کنی

میگه اینو به خواهر شوهرت بگو

شلوغ اما بی کس! تتلیتیا لطفا تاپیک آخرمو بخونید و لایک کنید🙏🏻♥️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز