2777
2789

به نظرم باید استراحت کنی استرس خیلی بده 

این نیز بگذرد...خداییش قشنگ نیست امضام؟ در هر حالتی بهت گوشزد میکنه که این حال گذراست چه غم چه شادی یعنی درواقع این دنیا گذراست پس چه بهتر اگر خیلی به خودمون سخت نگیریم و مهربون باشیم با هم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره هستن خیلیا با وجود لک بچه شون سالم بوده باشه ..فقط اگرلک ادامه دار بود و ضمنا درد کمر و زیر شکم ...

نه درد بود و نه ادامه دار هیچ کودوم اما دارم از استرس میمیرم

نه درد بود و نه ادامه دار هیچ کودوم اما دارم از استرس میمیرم

خب استرس خیلی بده ...استراحت کن ...اگر به دکتر مراجعه کنی و یه سونو بدی خیالت راحت میشه ...راستی تا حالا سونورفتی؟؟

[QUOTE=348311517]چرا داره حتما میرم امروز تروخودا برام دعا کنید[/QUOTE

اصلا نترس دختر

من بدتر از پریودی روز اول و دوم بودم

استراحت و شیاف و امپول پروژسترون نجاتم داد

استرس سمه برات،فقط به خدا توکل کن و پیگیر باش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز