بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
همه ادما در ماه ریزش مژه دارن و طبیعیه اما بعد کاشت چون بعد چندهفته ریمو میشه همه مژه های ریخته شده رو باهم میبینن فکر میکنن ریزش گرفتن . البته کاشت یا اکستنشن بد و چسب نامرغوبم ریزش میاره .
من ۱ بار تو عمر مژه کاشتم فرداش دیدم مژه ها یه چشمم جالبه جا شده و بد شده درصورتی که خیلی مواظب بودم دیگه با اکراه گفت بیا درستش کنم نرفتم وازلین زدم یکم موند چسبش وا داد و راحت مژه ها کنده شد،