2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خواستی ریمو کنی یکم وازلین بزن به مژه ها خودشون راحت کنده میشه و مژه هات آسیب نمیبینه

اخه اینجا دیدم وازلین زدن بدتر شده🥲🥲 میترسم بریزه.. شما تجربه داشتین

همه ادما در ماه ریزش مژه دارن و طبیعیه اما بعد کاشت چون بعد چندهفته ریمو میشه همه مژه های ریخته شده رو باهم میبینن فکر میکنن ریزش گرفتن . البته کاشت یا اکستنشن بد و چسب نامرغوبم ریزش میاره . 

به هیچ عنوان نکن وازلین بزن رااحت جدا میشه

همه ادما در ماه ریزش مژه دارن و طبیعیه اما بعد کاشت چون بعد چندهفته ریمو میشه همه مژه های ریخته شده ...

زودتر ریمو کنم بهتره نه؟ تا اینکه بذارم بعد به مدت خودش بریزه

اخه اینجا دیدم وازلین زدن بدتر شده🥲🥲 میترسم بریزه.. شما تجربه داشتین

من ۱ بار تو عمر مژه کاشتم فرداش دیدم مژه ها یه چشمم جالبه جا شده و بد شده درصورتی که خیلی مواظب بودم دیگه با اکراه گفت بیا درستش کنم نرفتم وازلین زدم یکم موند چسبش وا داد و راحت مژه ها کنده شد، 

خوشگل خانم لایک نکن،🤕😁😁😁😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز