golbaharnaz مدیر استارتر عضویت: 1403/05/11 تعداد پست: 136 عنوان کمکم کنیدددد 47 بازدید | 1 پست سلام بچه ها کسی میدونه آینده اونایی که خلبانی خوندن چجوریه؟من یه نفر از آشناهای دور اومده باهم آشنا شیم خلبانی خونده سربازیشم تازه تموم کرده.قرار درخواست برای استخدامی تو ماهان بده.نظرتون چیه من چیکار کنم 1403/05/11 | 18:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
قبول_کن_ عضویت: 1403/05/02 تعداد پست: 237 اگر میتونی کنار بیای با شرایطش اوکیه چون اکثرا پرواز هستن هم استرس دارین و هم وقتش بیشتر پره