2777
2789
عنوان

مربی رانندگی

42 بازدید | 7 پست

مربی مرد بهتره یا زن بعد چطور بفهمم کدوم مربی تو آموزشگاه ما خوبه چون کسیو نمیشناسم ازش بپرسم آزمون آیین نامه هم که بعل کلاسای شهریه

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی.......اما حالا که به آن دعوت شدی زیبا برقص..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با هرکس گرفتی بگیر فقط تمرینات با ماشین شخصی مربی نباشه مال اموزشگاه باشه چون روش حساسن و پدرتو در ...

خب من از کجا بفهمم مال کیه

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی.......اما حالا که به آن دعوت شدی زیبا برقص..
از همون هنرجوهایی ک اونجا هستن یواشکی بپرس. مربی مرد خوبه ولی باید هرجلسه یه نفر و با خودت ببری

آخه با مربی مرد بخوام بگیرم نمیتونن باهام بیان

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی.......اما حالا که به آن دعوت شدی زیبا برقص..
از مدیر اموشگاه میپرسی هر مربی انتخاب کردی میپرسی ماشینش شخصیه؟

زشت نیس پرسیدنش؟

بعد مگه همشون ماشین آموزشگاه نیستن؟

آخه روشون زده مال فلان آموزشگاه

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی.......اما حالا که به آن دعوت شدی زیبا برقص..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز