2789
عنوان

گلودرد

90 بازدید | 4 پست

سلام وقت همگی بخیر

دوستان عزیز یه سوال دارم

من میون مدتی گلودرد میگیرم، ولی نه گلودردی که ناشی از سرما خوردگی باشه

قسمت بلوری گلوم درد میگیره، آزمایش تیروئید هم دادم ولی تیروئید نداشتم.

الان باز از صبح سرمو که میچرخونم انگار یه گره ای داره تو گلوم، کسی مشکل مشابه رو داشته؟

میدونید علتش چی میتونه باشه؟

سرفه نمیکنین؟

من دوماه پیش ب طور عجیبی گلو درد کردم ولی نه سرمایی خوردم نه چیزی. انگار یه چیزی مونده بود تو گلوم 

روز بعد تب شدید کردم ولی همون شبش خوب شدم

بعدِ یک هفته سرفه خشک اومد سراغم .تا الان هم سرفه مونده بهم . رفتم دکتر ولی خوب نشدم


سرفه نمیکنین؟من دوماه پیش ب طور عجیبی گلو درد کردم ولی نه سرمایی خوردم نه چیزی. انگار یه چیزی مونده ...

نه سرفه ندارم اصلا حالت سرما خوردگی نیست

انگار یچیزی داخل گلوم گره خورده اذیتم میکنه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز