2777
2789
عنوان

بحران 24 سالگی

118 بازدید | 6 پست

خیلی بده 

خانوما بیایین بگین چطوری باهاش کنار اومدین ؟! 

احساس پوچی دارم 

همه دوستام یا شغل خوبی دارن تو این سن یا مهاجرت کردن و یا ازدواج کردن و بچه دارن 

من هیچی ب هیچی 

تکلیفم مشخص نیست همه کارام نصفه ان 


««کاربر خانم»» / ای کاش دخترامون یاد بگیرن تا وقتی که با یه پسر سر سفره عقد ننشستن جدیش نگیرن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم همینطور انگار پشت درای بسته ام ،نمیدونم چکار کنم واقعا ،نه یه کار خوب نه یه خواستگار درست درمون ،از هیچ طرف ندارم خیلیم تلاش کردما برا شغل ولی نشده،تازه خیلیا ماشین خریدن برا خودشون جهیزیه و طلا و چه و چه 

فقط بدون که تنها نیستی. الان همه فکر می کنن دیره ولی اشتباهه اشتباهه. کمتر کاری که میتونی بکنی اینکه حداقل زبان یاد بگیری تدریس خصوصی انجام بدی آجی💚

  دوستت دارمی برای پدرم که همیشه تلاش کرد بدترین نباشد، و دوستت دارمی برای مادرم که همیشه تلاش کرد بدترین روی پدرم را نبینم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز