2777
2789
عنوان

چشم زخم

72 بازدید | 12 پست

سلام بچه ها بخدا من خرافاتی نیستم ولی دیشب فامیل شوهرم اومدن خونمون از اون موقع دارم میسوزم عفونت چیزی ندارم ولی ناحیه تناسلم انگار آتیش زیرش روشنه سوختم بی دلیل دارم میسوزم شاشبند شدم انگار دارم میمیرم چکار کنم

هندوانه وآب فراوون بخورخوب میشی

آدمابازبانشون هم میتونن دلی روبشکنن هم میتونم دلی روبه دست بیارن هم میتونن قوت قلب باشن هم میتونن ته دلتوخالی کنن هم میتونن تکیه گاهت باشن هم میتونن پشتتوخراب کنن💔انتخاب باخودته دوست داری کدوم باشی؟!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یکی منو چشم کنه خواهشاً 

خیلی لاغرم مثل باربی اصلا چاق نمیشم 😁😁

طرف دانشجو دانشگاه هاروارد که بالاترین سطح علمی داره ، تو ناف آمریکا هست برای حمایت از فلسطین میاد چادر میزنه تو دانشگاه ، اعتصاب می‌کنه ، اعتراض می‌کنه و یه عالمه از استاد های دانشگاه رو بخاطر حمایت از فلسطین اخراج میکنن ، ۹۰۰ تا دانشجو بازداشت میکنن ،مردمشون چقدر تظاهرات و اعتراض میکنن به این نسل کشی و کودک کشی ، اون موقع یه گوزو که فقط همین هنر گوزیدن داره میاد میگه فلسطین چه ربطی به ما داره ؟؟! اگه حیوان باشی آره ربطی به تو نداره ولی اگه انسان باشی چطور کشته شدن ۱۳ هزار و ۸۰۰ تا کودک و طفل معصوم توی چند ماه  به تو ربطی نداره؟ هزاران بچه دیگه که سو تغذیه گرفتن و نه میتونن مدرسه برن و نه بچگی کنن به کدوم گناه ؟؟! یا میگن تقصیر فلسطین هست ( گفتم هیچ هنری به جز  گوزیدن ندارن این افراد کوچک ترین مطالعه و اطلاعاتی ندارن حتی) یا این قضیه رو سیاسی میکنن و به همه چی ربط میدن .... بابا لامصب ها دین ندارید حداقل آزاده باشید می‌دونی تو ابن چند ماه ۱۳ هزار و ۸۰۰ تا بچه فقط کشته شده ، تو ابن چند ماه حدود ۷۹ هزار ۴۷۶  نفر نفر کشته شدن و یه عالمه آدم هنوز زیر آوار هستن و حتی اجساد رو بیرون نیوردن واقعا این چیزها فاجعه بار هستن واقعا چطور آدم قلبش به درد نمیاد ؟! 
تو این سی سال زندگی و ده سال متاهلی همچین دردی تجربه نکردم دارم میسوزم اتیش گرفتم تجربه نکرده بودم

احتمالا سوزش ادراره یا عفونت گرفتی 

خدایا بخاطر داده و نداده ات شکر داده ات نعمت و نداده ات حکمت است درخواست ممنوع🚫متاهل/متعهد💍

وای خدا نکنه چشم‌ بخوری هیچوقت

میخواستم یکم وزن اضافه کنم 🤣 آخه مثل مارمولکم لاغرم ،  گفتم شاید این روش جواب بده 🤣🤣

طرف دانشجو دانشگاه هاروارد که بالاترین سطح علمی داره ، تو ناف آمریکا هست برای حمایت از فلسطین میاد چادر میزنه تو دانشگاه ، اعتصاب می‌کنه ، اعتراض می‌کنه و یه عالمه از استاد های دانشگاه رو بخاطر حمایت از فلسطین اخراج میکنن ، ۹۰۰ تا دانشجو بازداشت میکنن ،مردمشون چقدر تظاهرات و اعتراض میکنن به این نسل کشی و کودک کشی ، اون موقع یه گوزو که فقط همین هنر گوزیدن داره میاد میگه فلسطین چه ربطی به ما داره ؟؟! اگه حیوان باشی آره ربطی به تو نداره ولی اگه انسان باشی چطور کشته شدن ۱۳ هزار و ۸۰۰ تا کودک و طفل معصوم توی چند ماه  به تو ربطی نداره؟ هزاران بچه دیگه که سو تغذیه گرفتن و نه میتونن مدرسه برن و نه بچگی کنن به کدوم گناه ؟؟! یا میگن تقصیر فلسطین هست ( گفتم هیچ هنری به جز  گوزیدن ندارن این افراد کوچک ترین مطالعه و اطلاعاتی ندارن حتی) یا این قضیه رو سیاسی میکنن و به همه چی ربط میدن .... بابا لامصب ها دین ندارید حداقل آزاده باشید می‌دونی تو ابن چند ماه ۱۳ هزار و ۸۰۰ تا بچه فقط کشته شده ، تو ابن چند ماه حدود ۷۹ هزار ۴۷۶  نفر نفر کشته شدن و یه عالمه آدم هنوز زیر آوار هستن و حتی اجساد رو بیرون نیوردن واقعا این چیزها فاجعه بار هستن واقعا چطور آدم قلبش به درد نمیاد ؟! 
خوردم خیلی دارم میخورم دارم میسوزم اتش گرفتم

یه پیشنهاددیگه هم برات دارم ولی بهتره بری دکترزنان

اگه نرفتی بروداروخونه وبگوسوزش ادراری شدیددارم بایددوتاقرص بهت بده یکی سیپروفلاکسین یکی مثل عدس میمونه اوناروبخوری خوب میشی

آدمابازبانشون هم میتونن دلی روبشکنن هم میتونم دلی روبه دست بیارن هم میتونن قوت قلب باشن هم میتونن ته دلتوخالی کنن هم میتونن تکیه گاهت باشن هم میتونن پشتتوخراب کنن💔انتخاب باخودته دوست داری کدوم باشی؟!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز