2777
2789
عنوان

کادو زایمان

183 بازدید | 15 پست

بچه ها روز زایمان حتما شوهر باید کادو بده؟یا حتما باید طلا بده؟

من تو ۶ ماهگیم شوهرم ی لنگه النگو و ی انگشتر خرید تو هشت ماهگی هم کلا النگوهامو عوض کرد یعنی ۱۵ تومن روش گذاشت ک ی النگو بهتری برداریم ب اضافه ی لنگه النگو 

بیمارستانمم خصوصیه هزینه بیمارستان خصوصی هم کم نیس بنظرتون اگ فقط گل و شیرینی تو بیمارستان بیاره خیلی زشته جلوی بقیه؟

الان بهش میگم حداقل ی پلاک بگیریم میگه نه دیگ پولو نگهداشته واسه زایمان 

ولی من دلم میخواست روز زایمانمم بهم کادو بده جلوی همه :(

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همون انگشتر که گرفته بود ننداز دستت کسی نبینه روز زایمان بده بهت سخت نگیر گناه داره خودت میگی بیمارستان خصوصی و طلا خریده قبل زایمان

میشه واسه نیست دلم صلوات بفرستید.😍 انشاالله حاجت روایی همه

میخواستم بدونم کلا رسمه همه میکنن یا ن

نه خیلی ها نمیکنن ، خیلی ها هم طلا نمیگیرن 

سخت نگیر

من اصلا نه برام مهم بود نه منتظر بودم

این یه چیزیه بین شما دوتا

شوهر من برام یه دسته گل و یه تابلو خرید خوشحال هم شدم 

من آمدم به امیدت ، توهم خدایی کن
بابای من شیرینی برد سر من 😅 نمیدونم هر خانواده ای قرق داره . ولی فکر کنم اومدن خونه به مامانم طلا د ...

نمیدونم والا بالاخره آدم ۹ ماه از ی ور پاره میشه یعد زایمانم از ور دیگ ،آدم دلش میخواد همسرش اون روز جلوی بقیه یچیزی بهش بده

همون انگشتر که گرفته بود ننداز دستت کسی نبینه روز زایمان بده بهت سخت نگیر گناه داره خودت میگی بیمارس ...

اینم میشه 

راستش اون موقع اصلا برام مهم نبود حالا نزدیک زایمان واسم مهم شده

نه خیلی ها نمیکنن ، خیلی ها هم طلا نمیگیرن سخت نگیرمن اصلا نه برام مهم بود نه منتظر بودماین یه چیزیه ...

منم میگم خیلیا نمیکنن ولی خب راستش نمیدونم برای اطرافیان من کردن یا ن

اینم میشه راستش اون موقع اصلا برام مهم نبود حالا نزدیک زایمان واسم مهم شده

این بهترین کاره گلم انشاالله به سلامتی صحیح و سالم بغلش کنی واسه منم دعا کن اگه تو دلم نی نی هست پسر باشه

میشه واسه نیست دلم صلوات بفرستید.😍 انشاالله حاجت روایی همه

مرسی مهربون از دعای خوبت بارداری شماهم؟😍

فدات بی بی چکم مشکوک بوده فردا صبح میزنم باز دوتا دختر دارم خیلی دوست دارم اگه بچه ای باشه پسر باشه

میشه واسه نیست دلم صلوات بفرستید.😍 انشاالله حاجت روایی همه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز