بچه ها روز زایمان حتما شوهر باید کادو بده؟یا حتما باید طلا بده؟
من تو ۶ ماهگیم شوهرم ی لنگه النگو و ی انگشتر خرید تو هشت ماهگی هم کلا النگوهامو عوض کرد یعنی ۱۵ تومن روش گذاشت ک ی النگو بهتری برداریم ب اضافه ی لنگه النگو
بیمارستانمم خصوصیه هزینه بیمارستان خصوصی هم کم نیس بنظرتون اگ فقط گل و شیرینی تو بیمارستان بیاره خیلی زشته جلوی بقیه؟
الان بهش میگم حداقل ی پلاک بگیریم میگه نه دیگ پولو نگهداشته واسه زایمان
ولی من دلم میخواست روز زایمانمم بهم کادو بده جلوی همه :(