maahsaan مدیر استارتر عضویت: 1400/06/14 تعداد پست: 166 عنوان زخم گلو 56 بازدید | 4 پست برای درد گلو چیکار کنم امانمو بریده.انگاری ته گلوم زخم شده. باردارمو نمی تونم دارو مصرف کنم . راهکاری دارید. 1403/05/07 | 11:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
dokhtarbaharam عضویت: 1402/09/18 تعداد پست: 1678 نه آب گرم بخور بر قر کن شربت دیفین هید رامین سه روزه خوب میشی
maahsaan مدیر استارتر عضویت: 1400/06/14 تعداد پست: 166 آب گرم بخور بر قر کن شربت دیفین هید رامین سه روزه خوب میشی ممنون