nabbi مدیر عضویت: 1402/07/16 تعداد پست: 2213 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 6343 بازدید | 743 پست هر چه دل تنگ تون میخوابد بگین ج میدم 1403/05/07 | 00:42 7 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سوفیا۴۲ عضویت: 1402/01/19 تعداد پست: 140 عزیزم متوجه منظورت نشدم کار استخدامی جورمیشه همین که فرمش راپرکرده براش اوکی میشه
nabbi مدیر استارتر عضویت: 1402/07/16 تعداد پست: 2213 لطفا لطفا لطفا به منم بگید امسال میتونم یه شغل پیدا کنم؟؟ این شغلی کع پیگیرشم جور میشه اینی که پیگیری نه ولی یکی بهتر
nabbi مدیر استارتر عضویت: 1402/07/16 تعداد پست: 2213 من باردار میشم یه روز؟ واقعا من مادر میشم یا ن؟ تو کارم موفق میشم و پیشرفت میکنم؟ همسرم ب دور از چشم ... شک و از زندگیت حذف کن باردار میشی ولی با صبر تو پیدا کردن کار چدن مسر نیستی نه
nabbi مدیر استارتر عضویت: 1402/07/16 تعداد پست: 2213 دراینده چ اتفاقی برام میفته آرش و سفت بچسب وقتی اومد علی و ول کن
titi_gol عضویت: 1398/10/10 تعداد پست: 8586 شک و از زندگیت حذف کن باردار میشی ولی با صبر تو پیدا کردن کار چدن مسر نیستی نه دیگه چقدر صبر کنم ۷ ساله صبر کردم 😩🎈 🎈من خدم مث روانشناسا صحبت مکنم مث #روانیا عمل ..!.😅🥀️🎈🚶🏼♀️
nabbi مدیر استارتر عضویت: 1402/07/16 تعداد پست: 2213 کسی منو دوس داره ایا؟ 🥲 نه فعلا . بیشتر از خونه برو بیرون اوکی میشه .
سوسیسبندری عضویت: 1401/06/11 تعداد پست: 15929 نه فعلا . بیشتر از خونه برو بیرون اوکی میشه . حله مرسی❤️ ️
nabbi مدیر استارتر عضویت: 1402/07/16 تعداد پست: 2213 دیگه چقدر صبر کنم ۷ ساله صبر کردم 😩🎈 من یکیو میشناسم بعد ۸ سال باردار شد . شاید چون با انرژی همسرت جور نیستی اتفاق نمیفته. یعنی اون نمیخواد ولی الکی میگه میخوام
nabbi مدیر استارتر عضویت: 1402/07/16 تعداد پست: 2213 وضعیت کارم چی میشه ؟ همینجا میمونم یا منتقل میشم؟ میمونی فعلا
maryam5938hs عضویت: 1398/02/01 تعداد پست: 262 میمونی فعلا سلام لطفا جواب بدید کسی که منتظر پیامشم پیام میده ؟؟لطفا بگید چه زمانی پیام میده ممنونم
mahdibtc عضویت: 1399/07/08 تعداد پست: 555 عزمزم یک دونه یکدونه ج میدم شغل و کار من چی میشه؟ کی اردواج مبکنم و با کی ؟ خانوارش و خودش چطورن؟ فاطمه ایدی یا فاطمه روستا
nabbi مدیر استارتر عضویت: 1402/07/16 تعداد پست: 2213 ترخدا میشه بگی برمیگرده ؟چه حسی بهم داره ؟بهم فکر میکنه ؟ واقعیتش چندبار خوندم ولی حسم میگه حسی بهت نداره . تو هم یک حس گذرا داری که باید زودتر تموم ش کنی چون باعث میشه اونی که قراره بیاد تو زندگیت و نبینی