2777
2789
عنوان

مشروط شدن

201 بازدید | 7 پست

سلام عزیزان من دانشجو دانشگاه آزادم چون‌ یه درس تقلب گرفتن ازم جلو درس نوشتن ارجاع به کمیته انظباطی الان از کجا بفهمم که شروط نشدم؟؟و اینکه من الان اومدم سفر شهر خودمون نیستم تا مهر ماه بخاطر تقلب که گرفتن حتما باید برم آموزش؟؟؟؟یا نه همون 25 صدم درج میکنن و‌ دوباره باید واحد بردارم 

اگر قیامت قصه باشد وای بر من تو را کجا ببینم؟؟😞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو آموزشیار نگاه کن معدلت چند شده؟زیر 12 مشروطی

البته نمره چند تا از درس هام نیومده فعلا ببخشید راجب سوال دوم حتما باید برم آموزش زنگ میزنن؟

اگر قیامت قصه باشد وای بر من تو را کجا ببینم؟؟😞
تو سایت نوشتن؟ ازجاع به کمیته انصباطی؟

بله تو قسمت کارنامه دانشجویی جلو اون درس نوشتن ارجاع به کمیته انظباطی 

اگر قیامت قصه باشد وای بر من تو را کجا ببینم؟؟😞
مشروط نشدی عزیزم

ممنون ببخشید سوال دوم زنگ میزنن که برم آموزش؟چون من هم اون خط که ثبت نام انجام دادم خاموش هم الان شهر خودمون نیستم تا مهر 

اگر قیامت قصه باشد وای بر من تو را کجا ببینم؟؟😞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز