2777
2789
عنوان

توجه کردید

116 بازدید | 6 پست

اینستا گوگل سایت همه جا

دارن بهت عذاب وجدان میدن مقابل تغذیه ت

نون نخور شکر نخور برنج نخور روغن فلان نخور تنقلات نخور

با این همه نخوردنا بیماریها هم بیشتر شده

اصلا زمان مادرای ما چمیدونستن رژیم چیه سالمتر هم بودن والا

الان من به شخصه همه غذایی میخورما ولی با عذاب وجدان و این بنظرم خ بده

گــ🌹ـلی نمانده خـ🦋ـودت گل باش...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زمان قدیم قند مصنوعی وانواع شیرنی وفست فود نبود.اصلاح تغذیه روش درستی هست که باید فرهنگ سازی بشه.

اره بجای روغن های صنعتی  اگه روغن کنجد و زیتون  جایگزین بشه عالیه . حتی تاثیرش تو پوست هم مشاهده میشه 

به نظر من تشویق به سالم خوری بد نیست به من حس عذاب وجدان نمیده زمان قدیمم باز غذاها و خوراکی ها به اندازه ی الان مضر نبودن خب الان هیچیمون دیگه سالم نیست غذا که به کنار حتی هوایی که نفس میکشیمم با زمان قدیم خیلی فرق داره و آلودگی بیشتری داره

به نظر من تشویق به سالم خوری بد نیست به من حس عذاب وجدان نمیده زمان قدیمم باز غذاها و خوراکی ها به ا ...

نمیدونم من کلا محدودیت و مراقبت اذیتم میکنه دلم میخواد ازادانه بدون ترس از نتیجه عمل کنم

گــ🌹ـلی نمانده خـ🦋ـودت گل باش...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز