2777
2789
عنوان

شفا گرفتن

144 بازدید | 13 پست

سلام دوستان

کسی هست که از طریق نذر یا خواستن از امامی شفا گرفته باشه و حالش خوب بشه؟

خسته شدم خیلی، نذر ۱۲۴۰۰۰ صلوات هم کردم دارم ادامه میدم ولی خوب نشدم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم حالم بده، رفتم دکتر میگه تو ادرارت خون و پروتئین هست، سونوی کلیه و مثانه دادم میگن سالمی، میترسم چیز خطرناکی باشه، کلی مریضی دارم خودم اینم شده غوز بالا غوز😞😞😓

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃

من شاهد دو شفای عجیب

یکی کنار پنجره فولاد آقاامام رضا و بین الحرمین آقاامام حسین بودم


یکی جوون ۱۵..۱۶ساله فلج مادرزاد ویلچری کنار پنجره فولاد آقاامام رضا


یکی دختربچه۳ساله کور مادرزاد در بین الحرمین


ان شاالله مریض شما هم شفا‌بگیره

عزیزم امیدت به خدا باشه نترس انشاالله خوب میشی

ممنون عزیزم، ان شالله که شما هم تندرست و سلامت باشید 💚

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792