negarttt مدیر استارتر عضویت: 1403/04/17 تعداد پست: 300 عنوان شفا گرفتن 144 بازدید | 13 پست سلام دوستانکسی هست که از طریق نذر یا خواستن از امامی شفا گرفته باشه و حالش خوب بشه؟خسته شدم خیلی، نذر ۱۲۴۰۰۰ صلوات هم کردم دارم ادامه میدم ولی خوب نشدم 1403/05/05 | 17:19 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
elsa77na عضویت: 1402/03/27 تعداد پست: 6869 مامانم خیلی سال قبل درد داشت واسه بیماریشصلوات نذر امام حسین کردم میشه ب نیتم صلوات بفرستین🙏
جاودانگی96 عضویت: 1401/05/11 تعداد پست: 771 سلام به نظرم خیلی درگیر نذر و ختم و این چیزا نباش چون ممکنه جواب نگیری کلا از همچی زده بشی . مثل خودم
پرتقالتامسونم عضویت: 1401/03/19 تعداد پست: 33334 منم حالم بده، رفتم دکتر میگه تو ادرارت خون و پروتئین هست، سونوی کلیه و مثانه دادم میگن سالمی، میترسم چیز خطرناکی باشه، کلی مریضی دارم خودم اینم شده غوز بالا غوز😞😞😓 دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
negarttt مدیر استارتر عضویت: 1403/04/17 تعداد پست: 300 مامانم خیلی سال قبل درد داشت واسه بیماریشصلوات نذر امام حسین کردم مرسی عزیزمجواب گرفتین شما؟
جهانداران عضویت: 1403/05/03 تعداد پست: 683 من شاهد دو شفای عجیبیکی کنار پنجره فولاد آقاامام رضا و بین الحرمین آقاامام حسین بودمیکی جوون ۱۵..۱۶ساله فلج مادرزاد ویلچری کنار پنجره فولاد آقاامام رضایکی دختربچه۳ساله کور مادرزاد در بین الحرمینان شاالله مریض شما هم شفابگیره
negarttt مدیر استارتر عضویت: 1403/04/17 تعداد پست: 300 من شاهد دو شفای عجیبیکی کنار پنجره فولاد آقاامام رضا و بین الحرمین آقاامام حسین بودمیکی جوون ۱۵..۱۶س ... ممنونم ازتون
elsa77na عضویت: 1402/03/27 تعداد پست: 6869 مرسی عزیزمجواب گرفتین شما؟ بله،نذر دارم هرسال عاشورا صلوات میفرستم میشه ب نیتم صلوات بفرستین🙏
negarttt مدیر استارتر عضویت: 1403/04/17 تعداد پست: 300 منم حالم بده، رفتم دکتر میگه تو ادرارت خون و پروتئین هست، سونوی کلیه و مثانه دادم میگن سالمی، میترسم ... عزیزم امیدت به خدا باشه نترس انشاالله خوب میشی
جهانداران عضویت: 1403/05/03 تعداد پست: 683 دعای توسل زیاد بخونیناگه براتون مقدوره عبارتی که میگم روتو گوگل سرچ کنین وگوش بدیندعای توسل بیگلری
پرتقالتامسونم عضویت: 1401/03/19 تعداد پست: 33334 عزیزم امیدت به خدا باشه نترس انشاالله خوب میشی ممنون عزیزم، ان شالله که شما هم تندرست و سلامت باشید 💚 دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
negarttt مدیر استارتر عضویت: 1403/04/17 تعداد پست: 300 سلام به نظرم خیلی درگیر نذر و ختم و این چیزا نباش چون ممکنه جواب نگیری کلا از همچی زده بشی . مثل خود ... شما اصلا جوابی نگرفتی یعنی؟
negarttt مدیر استارتر عضویت: 1403/04/17 تعداد پست: 300 دعای توسل زیاد بخونیناگه براتون مقدوره عبارتی که میگم روتو گوگل سرچ کنین وگوش بدیندعای توسل بیگلری ممنونم عزیزم حتما
جاودانگی96 عضویت: 1401/05/11 تعداد پست: 771 شما اصلا جوابی نگرفتی یعنی؟ نه من کلا در گیر مریضی هستم هر دفعه یه یه طریق هر چی دعا و چله و نماز بود خوندم ولی جواب نگرفتم