2777
2789
عنوان

پشت کنکوریا

231 بازدید | 16 پست

از کجا بفهمیم تراز معدلمون چند میشه؟

سایت msbook دقیق تر یا مدیکال؟

لینا کمتر میزنن یا بیشتر؟

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️

مدیکال بهتره

عاشق نجوم و ماورام / خوفناک تر از ماورا و طبیعت نداریم ، چرا ؟ چون ماورا رو ذهن ما رقم میزنه / یک روز همه راز ها باید فاش بشه ، دنیا یه پشت پرده داره 🚶🏻‍♀️🍂 اعداد بزرگترین نشونه ها هستن و عجیب ترین کد ها ...‌ ساعت رند ، عدد 7 و هر دم و بازدم ... 
مدیکال بهتره

رک بدبینانش حساب باز کنیم یا خوشبینانه؟وای خیلی استرس دارم

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رک بدبینانش حساب باز کنیم یا خوشبینانه؟وای خیلی استرس دارم

معقولش میشه بازه بین این دوتا 

عاشق نجوم و ماورام / خوفناک تر از ماورا و طبیعت نداریم ، چرا ؟ چون ماورا رو ذهن ما رقم میزنه / یک روز همه راز ها باید فاش بشه ، دنیا یه پشت پرده داره 🚶🏻‍♀️🍂 اعداد بزرگترین نشونه ها هستن و عجیب ترین کد ها ...‌ ساعت رند ، عدد 7 و هر دم و بازدم ... 
به من کم میگه خیلیامیدوارم این نباشه

نگران نباش امسال احتمالا کلا سقف ترازا بیاد پایین 

یعنی با تراز پایینتر رتبه بهتر بده

عاشق نجوم و ماورام / خوفناک تر از ماورا و طبیعت نداریم ، چرا ؟ چون ماورا رو ذهن ما رقم میزنه / یک روز همه راز ها باید فاش بشه ، دنیا یه پشت پرده داره 🚶🏻‍♀️🍂 اعداد بزرگترین نشونه ها هستن و عجیب ترین کد ها ...‌ ساعت رند ، عدد 7 و هر دم و بازدم ... 
نگران نباش امسال احتمالا کلا سقف ترازا بیاد پایین یعنی با تراز پایینتر رتبه بهتر بده

امیدوارن زیر نه هزارن نشم

نمره هام اینان همش مال امساله

ادبیات ۱۹

زیست ۱۹.۲۵

دینی ۱۹.۲۵

شیمی ۱۸.۷۵

فیزیک ۱۹

ریاضی ۱۸.۷۵

عربی ۱۸

زبان ۱۶.۷۵(خیلیی سخت بود نمره بدی نیست چون با بچه ها مقایسه میشه)

هویت ۱۸.۷۵

سلامت ۱۸.۲۵

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️
امیدوارن زیر نه هزارن نشمنمره هام اینان همش مال امسالهادبیات ۱۹زیست ۱۹.۲۵دینی ۱۹.۲۵شیمی ۱۸.۷۵فیزیک ۱ ...

خوبه نمره هات گمان نمیبرم زیر 9 باشه زبان اره سخت بود واقعا من دیگ نفسم برید 😐 انشالله که خیره 

عاشق نجوم و ماورام / خوفناک تر از ماورا و طبیعت نداریم ، چرا ؟ چون ماورا رو ذهن ما رقم میزنه / یک روز همه راز ها باید فاش بشه ، دنیا یه پشت پرده داره 🚶🏻‍♀️🍂 اعداد بزرگترین نشونه ها هستن و عجیب ترین کد ها ...‌ ساعت رند ، عدد 7 و هر دم و بازدم ... 
خوبه نمره هات گمان نمیبرم زیر 9 باشه زبان اره سخت بود واقعا من دیگ نفسم برید 😐 انشالله که خیره

شما از نمره هاتون راضی هستید؟

من زیر ۹۲۰۰ اینا بهم بده دیگه به دردم نمیخوره راستش

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️
شما از نمره هاتون راضی هستید؟من زیر ۹۲۰۰ اینا بهم بده دیگه به دردم نمیخوره راستش

من اره خداروشکر راضیم غیر از سلامت و هویت که سلامت 17.75 شدم هویت 17.25 

عاشق نجوم و ماورام / خوفناک تر از ماورا و طبیعت نداریم ، چرا ؟ چون ماورا رو ذهن ما رقم میزنه / یک روز همه راز ها باید فاش بشه ، دنیا یه پشت پرده داره 🚶🏻‍♀️🍂 اعداد بزرگترین نشونه ها هستن و عجیب ترین کد ها ...‌ ساعت رند ، عدد 7 و هر دم و بازدم ... 
من اره خداروشکر راضیم غیر از سلامت و هویت که سلامت 17.75 شدم هویت 17.25

ترازتون بالای ده هزار میشه؟

دوازدهم بودید؟ یا دومین کنکورتون هست

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️
من اره خداروشکر راضیم غیر از سلامت و هویت که سلامت 17.75 شدم هویت 17.25

منطقه چندید؟

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️
ترازتون بالای ده هزار میشه؟دوازدهم بودید؟ یا دومین کنکورتون هست

دوازدهم بودم 

شیمی عربی دینی 19.75 

زیست ادبیات ۱۹.۲۵ 

ریاضی فیزیک ۲۰ 

زبان ۱۸.۵ 

درصد های تیر زیست و فیزیک تقریبا ۷۰ شیمی ۴۵ ریاضی ۲۶ زمین ۶۴ 

واقعیت نمیدونم چی میشه ترازم 

عاشق نجوم و ماورام / خوفناک تر از ماورا و طبیعت نداریم ، چرا ؟ چون ماورا رو ذهن ما رقم میزنه / یک روز همه راز ها باید فاش بشه ، دنیا یه پشت پرده داره 🚶🏻‍♀️🍂 اعداد بزرگترین نشونه ها هستن و عجیب ترین کد ها ...‌ ساعت رند ، عدد 7 و هر دم و بازدم ... 
منطقه چندید؟

۳

عاشق نجوم و ماورام / خوفناک تر از ماورا و طبیعت نداریم ، چرا ؟ چون ماورا رو ذهن ما رقم میزنه / یک روز همه راز ها باید فاش بشه ، دنیا یه پشت پرده داره 🚶🏻‍♀️🍂 اعداد بزرگترین نشونه ها هستن و عجیب ترین کد ها ...‌ ساعت رند ، عدد 7 و هر دم و بازدم ... 
۳

عالیه چون منطقهدسه هم هستید با این نمره ها بهترین زشته و بهترین دانشگاه قبولید

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز