eeesisiam مدیر استارتر عضویت: 1402/05/15 تعداد پست: 288 عنوان رابطه 226 بازدید | 5 پست یک ماه از رابطمون میگذره میگه من ادم رابطه نیستم پرسیدم چرا میگه من پنهونی نمیتونم برو ب خانوادت بگو بگین لطفا چبکار کنم؟؟؟ 1403/05/04 | 18:19 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بابونهگل عضویت: 1401/08/06 تعداد پست: 27425 عجب. علت سردی رفتارش چیه؟ زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست. آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست👌🏻
ghazal۵۵۵۵ عضویت: 1401/12/08 تعداد پست: 5080 تاپیک منم میاین لطفا بنام غرور و قربانی هایش:)) سوال ...درمورد حسابداری داشتید یا عربی زبان در خدمتم"😅💕💜
eeesisiam مدیر استارتر عضویت: 1402/05/15 تعداد پست: 288 عجب. علت سردی رفتارش چیه؟ نمیدونم شایدم من زیادی حساسممثلن 2-3 ساعت یبار شاید پیام بده حس مبکنم داره خیانت میکنه
بابونهگل عضویت: 1401/08/06 تعداد پست: 27425 نمیدونم شایدم من زیادی حساسممثلن 2-3 ساعت یبار شاید پیام بده حس مبکنم داره خیانت میکنه بهش بگو به خانواده ام گفتم بیا ارتباطمون رو رسمی کنیم اگر بهونه اورد بدون دروغه و حتما کاری میکنه. اعتماد نکن زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست. آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست👌🏻