خواستم یکمی با خودم خلوت کنم و فهمیدم مردم حق دارن نظرشونو بگن! از کسایی که انرژی مثبت فرستادن ممنونم و از کسایی که انرژی منفی... باهاتون کاری ندارم بلاخره باید نظرتونو بگین
من هستم و نمیرم تا بمیرم
بگین از چه سبکی تایپک بزنم
زندگی به سادگی قشنگه، بیاین زندیگ رو به سادگی قشنگ کنیم!🤍🕊