2777
2789
عنوان

چشم کشیده یا گرد

240 بازدید | 22 پست

بچگیا چشام گرد بود الان کشیده شدن😂

کدوم بهتره؟؟ 

نی نی گلم، من یه روزی که خودم اونموقع معنی زندگی رو بدونم به دنیات میارم، تو رو با شهر ها و فرهنگ های مختلف ، بهترین غذا های دنیا، زیبا ترین مهارت ها ی اون زمان، اصیل ترین حالت ادب و رفتار آشنات میکنم💙💙تو یه روزی میای و با من هم سفر میشی تا با هم بریم جنگل ها دریاها و کویر ها رو ببینیم، قراره پا به پات دوباره زبان یاد بگیرم، با هم قشنگ ترین فیلم ها و کارتونارو ببینیم، قراره باهات سفال گری و اسب سواری و اسکیت و شنا و موسیقی تمرین کنم، قراره جمعه ها ببرمت شهربازی و کلی دورت بدم، قراره باز باهات الفبا یاد بگیرم و بزرگ بشیم و دوباره این بار با تو برم دانشگاه، قراره با هم از سختی ها و تلخی ها بگذریم و یاد بگیریم قوی باشیم 💕💕اونقد خوب تربیتت کنم که یه انسان دوران دیده ی اصیل و چشم و دل سیر و پاک بشی که خیلی از زیبایی های دنیا رو دیده، خلاصه که تو یه روز میای و میشی حاصل سال ها تجربه و بدو بدو کردن من تو این دنیاو امیدوارم خدا هم بخواد و کمکمون باشه و هوامونو داشته باشه🥰

کشیده

 ازین میترسید که چون ۲۸ سالتونه ۴ سال برید دنبال علاقتون وقتی تمومش کردید بشه ۳۲ سالتونه؟😵‍🤯 شما چه اون رشته رو بخونید چه نخونید چند سال دیگه میشه ۳۲ یا حتی ۴۰ سالتون🤫 پس چرا وقتی قراره در هر صورت بشه ۳۲ سالتون هدفتون رو دنبال نکنید😉🙃    

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کشیده

|•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•| |•از دور ریختن قواعدی که به من تلقین شده بود، آرامش مخصوصی در خودم حس میکنم•|

کشیده

عضوگروه نارنجی🧡تاریخ شروع ۱۰/۲۵🧡وزن اولیه۷۲😬وزن ثانویه ۱۱/۵:۶۹/۸۰۰😎وزن ثالثیه😅 ۶۸/۶۵۰:۱۱/۱۶😉وزن هدف اول ۶۵🔐هدف دوم۶۰🔐هدف نهایی ۵۸🔐💛من موفق میشم،دیگه وقتی عصبی بشم شکلات نمیخورم نوشابه انرژی زا و چیپس و کیک و کلوچه ممنوع🤧😜،،دوستان،کارآگاهان،کنجکاوان تاپیک اول مال من نیستتت من متاهلم چندساله ازدواج کردم
گرد

متاسفانه از دست دادم🙃😂😂

نی نی گلم، من یه روزی که خودم اونموقع معنی زندگی رو بدونم به دنیات میارم، تو رو با شهر ها و فرهنگ های مختلف ، بهترین غذا های دنیا، زیبا ترین مهارت ها ی اون زمان، اصیل ترین حالت ادب و رفتار آشنات میکنم💙💙تو یه روزی میای و با من هم سفر میشی تا با هم بریم جنگل ها دریاها و کویر ها رو ببینیم، قراره پا به پات دوباره زبان یاد بگیرم، با هم قشنگ ترین فیلم ها و کارتونارو ببینیم، قراره باهات سفال گری و اسب سواری و اسکیت و شنا و موسیقی تمرین کنم، قراره جمعه ها ببرمت شهربازی و کلی دورت بدم، قراره باز باهات الفبا یاد بگیرم و بزرگ بشیم و دوباره این بار با تو برم دانشگاه، قراره با هم از سختی ها و تلخی ها بگذریم و یاد بگیریم قوی باشیم 💕💕اونقد خوب تربیتت کنم که یه انسان دوران دیده ی اصیل و چشم و دل سیر و پاک بشی که خیلی از زیبایی های دنیا رو دیده، خلاصه که تو یه روز میای و میشی حاصل سال ها تجربه و بدو بدو کردن من تو این دنیاو امیدوارم خدا هم بخواد و کمکمون باشه و هوامونو داشته باشه🥰

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز