2777
2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 282 بازدید | 44 پست
اگر میتونی برو ای وی آف و برای شوهرای ما میکرو انجام میدن برو مرکز ناباروری خودشون راهنماییت میکنن

اره میخوام همین کارو کنم من ای یو ای هم تو مرکز انجام دادم 

ماهم عاشق بچه ایم ولی به رو خودمون نمیاریم که جلو بقیه وانمود کنیم خودمون نمیخوایم البته خدام به رو خودش نمیاره که ما عاشق بچه ایم. انتظار از درد دندان بدتره انتظارازکندن جان بدتره..

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره میخوام همین کارو کنم من ای یو ای هم تو مرکز انجام دادم

خب پس چ بهتر 

چون خیلیا میرن مطب دکترا 

این سری بگو ای یو ای نمیخام دیگه

از زخم‌های گذشته‌تون پرستاری نکنید... واقعا بعضی از اونها (بعضی!) دیگه خوب شده‌اند ولی شما همچنان اصرار دارید اونها را تر و خشک کنید و ازشون نگهداری کنید.
اره میخوام همین کارو کنم من ای یو ای هم تو مرکز انجام دادم

چند روز گفت استراحت کنی به من گفت سه روز ولی من استراحت نکردم رفتیم خونه مادر شوهر خونه تکونی میکرد گفت باید کمک کنی منم خجالت کشیدم بگم نه

خدایا یه نی نی کوچلو به من بده
عزیزم شما چند ساله اقدامی

سه چهار سالی هست 

از زخم‌های گذشته‌تون پرستاری نکنید... واقعا بعضی از اونها (بعضی!) دیگه خوب شده‌اند ولی شما همچنان اصرار دارید اونها را تر و خشک کنید و ازشون نگهداری کنید.
منم چهار ساله ای یو ای کردم جواب نداد حالا دکتر گفت سه ماه دارو میدم اگه موفق نشدید ای وی اف میکنم ش ...

مشکلتون چیه 

من ۲۴سالمه 

دکتر شوهرم گفت هر زمان ک بگذره وضعیت اسپرمش بدتر میشه 

و دیدم ک تو شرایط ما ای یو ای جواب نمیده

از زخم‌های گذشته‌تون پرستاری نکنید... واقعا بعضی از اونها (بعضی!) دیگه خوب شده‌اند ولی شما همچنان اصرار دارید اونها را تر و خشک کنید و ازشون نگهداری کنید.
مشکلتون چیه من ۲۴سالمه دکتر شوهرم گفت هر زمان ک بگذره وضعیت اسپرمش بدتر میشه و دیدم ک تو شرایط ما ای ...

ایشالا جواب بده هزینه اش خیلی بالاست 


خدایا یه نی نی کوچلو به من بده
چند روز گفت استراحت کنی به من گفت سه روز ولی من استراحت نکردم رفتیم خونه مادر شوهر خونه تکونی میکرد ...

چند روز اول مطلق بودم بقیش فقط اشپزی کردم ظرف شستم 

ماهم عاشق بچه ایم ولی به رو خودمون نمیاریم که جلو بقیه وانمود کنیم خودمون نمیخوایم البته خدام به رو خودش نمیاره که ما عاشق بچه ایم. انتظار از درد دندان بدتره انتظارازکندن جان بدتره..
ایشالا جواب بده هزینه اش خیلی بالاست

مراکز دولتی برو

از زخم‌های گذشته‌تون پرستاری نکنید... واقعا بعضی از اونها (بعضی!) دیگه خوب شده‌اند ولی شما همچنان اصرار دارید اونها را تر و خشک کنید و ازشون نگهداری کنید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز