عزیزم لطفاً تو فضای مجازی ب کسی اعتماد نکن...
خیلیا زن و شوهرن، بعد از ۱۰ سال زندگی بازم چیزای تازه از هم می بینن و دستشون رو میشه و زندگیشون از هم می پاشه...
شما ک متاسفانه ی شکست رو تجربه کردی، برای بار دوم دیگه اشتباه نکن. باید خییییلی دقت کنی تو انتخابت. وگرنه خدای نکرده تو انتخاب دومت هم مشکلی پیش بیاد و شکست بخوری باعث سرخوردگی خودت میشه.
هنوز سنی نداری. ۲۴ سال خیلی کمه. تازه اول راهی. زندگیتو بکن... بذار بازم خواستگارای دیگه بیان و از نزدیک باهاشون آشنایی داشته باشی و بشناسیشون و ازدواج کنی... ☺