2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

زغال اخته 

وحشی

خانم قاضی

در دل شب

پناهم ده

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

نمیدونم قدیمی هس یا نه ولی خودم عاشق سریال حکایت ما یا داستان ما هستم خیلی قشنگه یکی هم عشق حرف حالیش نمیشه 

زندگی کوتاهتر از اونیکه بخوای ب اتفاقای گذشته فکر کنی پس حذف کن خاطرات گذشته رو بساز زندگی و آینده رو دوباره جوونه بزن پیشرفت کن موفق شو تو لایق بهترینایی💖
داستان ما دیدم، قدیمیه ، قشنگ بود 👌

عشق سیاه و سفید 

قشر مرفه 

زندگی کوتاهتر از اونیکه بخوای ب اتفاقای گذشته فکر کنی پس حذف کن خاطرات گذشته رو بساز زندگی و آینده رو دوباره جوونه بزن پیشرفت کن موفق شو تو لایق بهترینایی💖
چند قسمته؟

زیاده و کلا ۳ فصله

ولی فصل اولش فقط قشنگه 

دو فصل بعدی یکی از نقش اصلی ها مثلاً میمیره و بجاش دخترای دیگه میان که جالب نیست 

بین فیلمای ترکی به نظرم این خیلی قشنگ اومد 

آبکی بازی بقیه فیلم ترکی هارو داره ولی نسبت به بقیه اشون بهتره

فکر کنم فصل اولش ۷۰ قسمت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز