2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای پس بعیدم نیست مشکل هورمونی داشته باشم چون جوش که میزنم ولی پریودام مرتبه. موهای بدنمم معمولیه خیلی .

مثلا این سری که با دایود دکتره گفت امتحان کنم پس فرداش نوک زده بود سرش   مجبور شدم با زیلت بزنم 

اس اچ آر چیه ؟ مدل دستگاهشه ؟


آره عزیزم

ببین از روز اول که رفتم گفت وقتی میای لیزر حالا هر دستگاهی یه برگشت مو داری بعضی دستگاها برگشت موشون جلسه 7 8 ئه ولی برای ما 3 و 4ئه

از جلسه 1 موهام ریخت جلسه 3 و 4 یه برگشت داشتم اما نه مثل اوائل خیلی کمتر

بعد از جلسه 5 کلا تو این 2 ماه 10 15تا دونه درومده

امروز جايي هستم كه خواسته ام و فردا جايي خواهم بود كه ميخواهم....
وای پس بعیدم نیست مشکل هورمونی داشته باشم چون جوش که میزنم ولی پریودام مرتبه. موهای بدنمم معمولیه خی ...

نه فقط جوش زدن که نیست

خب اگه عادت هات منظمه پس تنبلی تخمدان نداری

ولی به نظرم یه ازمایش هورمونی برای تشخیص اندازه هورمونای تستسترون بده

چه خوووب.جلسه ای چقد میدی؟کدوم شهر هستی؟

تهرانم

این مرکز میدون هفت تیره اونقدر خوبه از کرج و راهای دور هم خیلی میان با اینکه الان همه جا پر مرکز لیزره

قیمت بستگی به ناحیت داره

قیمت پارسال بیکینی و خط بیکینی 50 تومن 

البته بگمااا من ناحیه های دیگه هم میرم هیچ کدوم مثل بیکینی جواب نداده،بیکینی قشنگ روزنه هاشم رفته عین پوست بچه شده

اما مثلا زیر بغل نصف شده، اونجوری خوب جواب نگرفتم

امروز جايي هستم كه خواسته ام و فردا جايي خواهم بود كه ميخواهم....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792