2777
2789
عنوان

درچرخه ثابت

37 بازدید | 6 پست

سلام بچه ها .من یکساله تز دوچرخه ثابت استفاده میکنم روزی نیم ساعت پنج روز در هفته .تاثیری ندیدم .میخام ببینیم کسی بوده با دوچرخه ثابت کم کرده باشه .

غذام خیلی نمیخورم .

باشگاه یا خونه؟ تو خونه فایده نداره فقط زانوتو خراب میکنی بدون مربی

نیم ساعتم کمه

احتمالا گرم کردنم نداری دیگه بدتر

غذام زیاد نمیخوری ولی کالریش بالاس که کم نمیکنی

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی
باشگاه یا خونه؟ تو خونه فایده نداره فقط زانوتو خراب میکنی بدون مربینیم ساعتم کمهاحتمالا گرم کردنم ند ...

نه غذا رعایت میکنم . بچه کوچیک دارم سر کارم میرم .نمیتونم برم باشگاه . شاید دلیلش همون گرم نکردنه .ممنون 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه غذا رعایت میکنم . بچه کوچیک دارم سر کارم میرم .نمیتونم برم باشگاه . شاید دلیلش همون گرم نکردنه .م ...

ادامه نده بدون برنامه

ساییدگی کشکک رو شاخشه

خیلی مشکلات ایجاد میکنه دوجرخه ثابت ورزشی نیست بدون تخصص بخوای انجام بدی

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی
بدون دنده میزنم . خیلی روون . خریدم دیگه میمونه رو دستم 😂


  کلا قبول نمیکنیا

باید حتما بگم ۱۲ سال مربی اسپینینگ بودم

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز