2777
2789

هیچی

 منم کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر شاه سومر و اکد شاه چهار گوشه جهان ارتش من به آرامی وارد بابل شد نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد اید من برده داری را برانداختم، به بدبختی های آنان پایان بخشیدم(بخشی از منشور نامه کوروش بزرگ)کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر آسوده بخواب زیرا که ما بیداریم منم فرزند کوروش بزرگ منم یک ایرانی  (کاربری از تاریخ ۸ اردیبهشت ۴۰۳ ساعت ۹ شب ماله من شد تایپک های قبل به من مربوط نیست)

یه دکتر رفتم گفت ما مریض قلبی داشتین ۷۵ تا هم خورده

 منم کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر شاه سومر و اکد شاه چهار گوشه جهان ارتش من به آرامی وارد بابل شد نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد اید من برده داری را برانداختم، به بدبختی های آنان پایان بخشیدم(بخشی از منشور نامه کوروش بزرگ)کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر آسوده بخواب زیرا که ما بیداریم منم فرزند کوروش بزرگ منم یک ایرانی  (کاربری از تاریخ ۸ اردیبهشت ۴۰۳ ساعت ۹ شب ماله من شد تایپک های قبل به من مربوط نیست)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هیچ چیش نشده؟

دکتر گفت نه

 منم کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر شاه سومر و اکد شاه چهار گوشه جهان ارتش من به آرامی وارد بابل شد نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد اید من برده داری را برانداختم، به بدبختی های آنان پایان بخشیدم(بخشی از منشور نامه کوروش بزرگ)کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر آسوده بخواب زیرا که ما بیداریم منم فرزند کوروش بزرگ منم یک ایرانی  (کاربری از تاریخ ۸ اردیبهشت ۴۰۳ ساعت ۹ شب ماله من شد تایپک های قبل به من مربوط نیست)

ولی به نظرم نهایتا ۳ تا مصرف کن بیشتر خوب نیست برای کبد و اینا

 منم کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر شاه سومر و اکد شاه چهار گوشه جهان ارتش من به آرامی وارد بابل شد نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد اید من برده داری را برانداختم، به بدبختی های آنان پایان بخشیدم(بخشی از منشور نامه کوروش بزرگ)کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر آسوده بخواب زیرا که ما بیداریم منم فرزند کوروش بزرگ منم یک ایرانی  (کاربری از تاریخ ۸ اردیبهشت ۴۰۳ ساعت ۹ شب ماله من شد تایپک های قبل به من مربوط نیست)

دو تا آنژیوکت قد میخ طویله میکنن تو دستت یه سوند ادراریم برات میذارن یه روز تو ای سی یو میمونی کسی محلت نمیده بعدشم میری بخش یکی دو روز میمونی و خانوادت هی تشرت میزنن هر چند گاهیم میکوبن تو سرت🤷‍♀️

.

خو اگه کنکور کور بخورم چی

نمیدونم چیه برای چی میخوری؟

 منم کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر شاه سومر و اکد شاه چهار گوشه جهان ارتش من به آرامی وارد بابل شد نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد اید من برده داری را برانداختم، به بدبختی های آنان پایان بخشیدم(بخشی از منشور نامه کوروش بزرگ)کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر آسوده بخواب زیرا که ما بیداریم منم فرزند کوروش بزرگ منم یک ایرانی  (کاربری از تاریخ ۸ اردیبهشت ۴۰۳ ساعت ۹ شب ماله من شد تایپک های قبل به من مربوط نیست)
برا قلبه

میدونم...مشکلت چیه؟

 منم کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر شاه سومر و اکد شاه چهار گوشه جهان ارتش من به آرامی وارد بابل شد نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد اید من برده داری را برانداختم، به بدبختی های آنان پایان بخشیدم(بخشی از منشور نامه کوروش بزرگ)کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر آسوده بخواب زیرا که ما بیداریم منم فرزند کوروش بزرگ منم یک ایرانی  (کاربری از تاریخ ۸ اردیبهشت ۴۰۳ ساعت ۹ شب ماله من شد تایپک های قبل به من مربوط نیست)
هیچی میخام قلبم وایسه

😐😐😐با قرص قلب؟؟چرا میخوایی همچین کاری کنی به عذاب بعدش فکر کن خانوادت 

 منم کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر شاه سومر و اکد شاه چهار گوشه جهان ارتش من به آرامی وارد بابل شد نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد اید من برده داری را برانداختم، به بدبختی های آنان پایان بخشیدم(بخشی از منشور نامه کوروش بزرگ)کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر آسوده بخواب زیرا که ما بیداریم منم فرزند کوروش بزرگ منم یک ایرانی  (کاربری از تاریخ ۸ اردیبهشت ۴۰۳ ساعت ۹ شب ماله من شد تایپک های قبل به من مربوط نیست)

تایپک قبلی هم زدی ۱۵ سالته که نوجوونی نکن

ضربان قلبت طبیعیه من ۱۳۰ هم داشتم 

 منم کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر شاه سومر و اکد شاه چهار گوشه جهان ارتش من به آرامی وارد بابل شد نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد اید من برده داری را برانداختم، به بدبختی های آنان پایان بخشیدم(بخشی از منشور نامه کوروش بزرگ)کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه دادگر آسوده بخواب زیرا که ما بیداریم منم فرزند کوروش بزرگ منم یک ایرانی  (کاربری از تاریخ ۸ اردیبهشت ۴۰۳ ساعت ۹ شب ماله من شد تایپک های قبل به من مربوط نیست)
😐😐😐با قرص قلب؟؟چرا میخوایی همچین کاری کنی به عذاب بعدش فکر کن خانوادت

😐سه بار برا کسی مهمه دیشب میگم قلبم درد میکنه نفسم بالا نمیاد میگه بمیری ایشالا این موقه شب کی حال داره تورو ببره دکتر بمیر راحت شیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز