سلام عزیزان روز همگی بخیر
دوستان یه سوال دارم، برادرم کنسر لنفوم داشتن و دوره درمان انجام میدادن.
امروز جلسه آخرشون بود و دکتر بهشون گفته ۳هفته دیگه مجدد مراجعه کنه تا بهشون بگه باید چیکار کنن
کسی تجربه ای داشته؟ ممکنه بازم بخواد شیمی اضافه کنه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🥲😭