2777
2789
عنوان

عروس بی ادب

2000 بازدید | 18 پست

دوستان سلام.من میگم شماها بگین حق با منه یا نه.ما یه عروس داریم که خیلی بهش احترام میذاریم ولی اون اصلا احترام نمیذاره مثلا چند وقت پیش خونه مادرم اومد من و شوهرم وارد شدیم بهش سلام کردیم حتی زحمت نداد به خودش جلوی پامون بلند شه ما همیشه گرم باهاش احوالپرسی میکنیم فقط یه سلام پرت میکنه .خیلی بده ما هیچوقت باهاش رفتار بدی نمیکنیم ولی این حرکاتش خیلی ناراحت کننده است شوهرم به روم اورد خجالت کشیدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا شانس بده ! خب شما هم محل سگ بهش نزارین. 😐

خدا همیشه بهترینهاشو به کسایی میده که در انتخاب‌هاشون به خدا اعتماد و توکل دارن🎀 **همه چیز از فکر آغاز می‌شود ،فکر ما تبدیل به احساس می‌شود و احساس در ما باعث بروز یک رفتار می‌شود.و این رفتار ما پس از مدتها عادت و سپس تبدیل به شخصیت ما می‌شود☝🏻**

طبیعیه عروس ما هم ۱۷ سال ازم گوچکتره سلام بلد نیست وایمیسه من بهش سلام بدم عقد خود بزرگ بینی دارناه ...

اره اینم ده سال از من کوچیکتره بخدا یه ذره احترام ارزش خودشونو میبره بالا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792