✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏
سلام عزیزمکاری که مدنظرمه جور میشه؟دو تا پسر دارم دختر دار هم میشم؟
بله /نه
✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏
آره میرییه دختر مهربون و خوشگل با قد متوسط و موهای متوسط و یکم حالت دار و چشمای مشکی و اینکه از کمک ...
ویژگی منم بگوووو به نظرت با پ کی خرف میزنم
قبلا ازتون میخواستم دعا کنید به وصال معشوق برسم💔 اما حالا فقط می خوام دعا کنید روحش در آرامش باشه، تو یه روز بارونی با دلتنگی ،نیمی از قلبم رو به خاک سپردم اون رفت و دیدارمون موند تا قیامت اگه این امضارو خوندین لطفا یه فاتحه یا صلواتی نثارش کنین آره منو اون به هم نرسیدیم ولی هنوز تمام اینجا پر از یاد و عشقه 💘من دیگه تو این سایت پاسخ هیچ گونه سوالات حس ششمی نمیدم درخواست دوستی نفرمایید مدتی اینجا نیستم بعد یه مدت کوتاهی باز می گردم دوستتون دارم
عزیزم شاغلمدرخواست معاونت دادمموافقت میکنن؟ کی بهم اعلام میکنن؟
نه فکر نکنم
✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏
✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏
قبلا ازتون میخواستم دعا کنید به وصال معشوق برسم💔 اما حالا فقط می خوام دعا کنید روحش در آرامش باشه، تو یه روز بارونی با دلتنگی ،نیمی از قلبم رو به خاک سپردم اون رفت و دیدارمون موند تا قیامت اگه این امضارو خوندین لطفا یه فاتحه یا صلواتی نثارش کنین آره منو اون به هم نرسیدیم ولی هنوز تمام اینجا پر از یاد و عشقه 💘من دیگه تو این سایت پاسخ هیچ گونه سوالات حس ششمی نمیدم درخواست دوستی نفرمایید مدتی اینجا نیستم بعد یه مدت کوتاهی باز می گردم دوستتون دارم
✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏