2777
2789
میقااام خودتم بیااا

عررر  ذوققق

و چون تو مرا دوست داری دنیا بزرگ تر ، آسمان وسیع تر ، دریا آبی تر ، گنجشک ها آزاد تر و من هزار بار زیباتر شده ام💕 خدایا بزرگیتو شکر🤍 بیشتر میخونم و رد میشم کم پیش میاد پست بزارم برای سرگرمی میام و حوصله بحث ندارم ندارم ممنونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اومدیااا ایفونو بزنم؟

نه عشقم صبر کن 

تک میرنم میام   

و چون تو مرا دوست داری دنیا بزرگ تر ، آسمان وسیع تر ، دریا آبی تر ، گنجشک ها آزاد تر و من هزار بار زیباتر شده ام💕 خدایا بزرگیتو شکر🤍 بیشتر میخونم و رد میشم کم پیش میاد پست بزارم برای سرگرمی میام و حوصله بحث ندارم ندارم ممنونم

باش زودتراااا

باشش میسوزه هاا عجله نکن

و چون تو مرا دوست داری دنیا بزرگ تر ، آسمان وسیع تر ، دریا آبی تر ، گنجشک ها آزاد تر و من هزار بار زیباتر شده ام💕 خدایا بزرگیتو شکر🤍 بیشتر میخونم و رد میشم کم پیش میاد پست بزارم برای سرگرمی میام و حوصله بحث ندارم ندارم ممنونم

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر      لای موهای تو گم کرد خداوندش را ...🥀🥀     دشمنت را هم چو میخ خیمه می خواهم ، مُدام                  سر به سنگ و تن به خاک و ریسمان در گــردنش 🥺🥹💫💫
اصن فقط مهم خودتیییی

جووون  

و چون تو مرا دوست داری دنیا بزرگ تر ، آسمان وسیع تر ، دریا آبی تر ، گنجشک ها آزاد تر و من هزار بار زیباتر شده ام💕 خدایا بزرگیتو شکر🤍 بیشتر میخونم و رد میشم کم پیش میاد پست بزارم برای سرگرمی میام و حوصله بحث ندارم ندارم ممنونم

دیگه صبدم سر اومد

۱۰ دقیقه دیگه اماده سس

و چون تو مرا دوست داری دنیا بزرگ تر ، آسمان وسیع تر ، دریا آبی تر ، گنجشک ها آزاد تر و من هزار بار زیباتر شده ام💕 خدایا بزرگیتو شکر🤍 بیشتر میخونم و رد میشم کم پیش میاد پست بزارم برای سرگرمی میام و حوصله بحث ندارم ندارم ممنونم

لطف میکنی عزیزم 🌺💋هربار درست کنم خوب بشه دعات میکنم

گلم نخود و لوبیا چیتی و لوبیا سفیدو میذاری بپزه .عدس رو جدا بذار بپزه پختش ابکشش کن چون رنگش اشو بد رنگ و کدر میکنه.بریز داخل حبوباتت بعد رشته ۳ یا ۴ قسمت میکنی اضافه میکنی زیرشو کم میکنی تا باز بشه رشتت

نعنا داغ و پیاز داغ زیاد درست کن اگر سیرم خواستی بزن خیلی عالی میشه.دو قسمتش کن یه قسمت داخل اش یه قسم تزیین روش

اونی که داخل اشت میریزی زردچوبشو بیشتر بریز که اشتو خوشرنگ میکنه.روغنشم جدا نکن یه کم تو اشت روغن باشه

سبزی:مرزه و ترخون و شوید خشک شویدو دست و دلباز بریز اگرم دیدی اشت جا نیفتاده شوید خشک باز اینا مهمه

میتونی یه کم با سبزی قورمه یا سبزی کوکو بریزی چون سبزی اش خودش درشته من کلا سبزی قورمه میزنم که ریز تره و بهتر میشه .

سبزی خشک موقع پخت زیاد میشه حواست باشه خیلی سبزی قورمه نمیخوای.سبزیاتو اضافه کن زیرش کم کم چون زود میسوزه.

نیم ساعت بعد نوش جان🤩


خودت را که به خدا سپردی نگران هیچ طوفانی نباش🌺کشتی نوح را یک غیر حرفه ای ساخت و کشتی تایتانیک را یک حرفه ای🤲🤲🙆‍♀️🙇‍♀️ گ.از ده تیر رژیمم وزن اولیه ۸۴ وزن هدف هرچی خدا خواست الان ۷۴ ام
دیگه نمیکشمممم

  اجی میزنمتااا صبر بده

و چون تو مرا دوست داری دنیا بزرگ تر ، آسمان وسیع تر ، دریا آبی تر ، گنجشک ها آزاد تر و من هزار بار زیباتر شده ام💕 خدایا بزرگیتو شکر🤍 بیشتر میخونم و رد میشم کم پیش میاد پست بزارم برای سرگرمی میام و حوصله بحث ندارم ندارم ممنونم

لطف میکنی عزیزم 🌺💋هربار درست کنم خوب بشه دعات میکنم

اینم اشم

خودت را که به خدا سپردی نگران هیچ طوفانی نباش🌺کشتی نوح را یک غیر حرفه ای ساخت و کشتی تایتانیک را یک حرفه ای🤲🤲🙆‍♀️🙇‍♀️ گ.از ده تیر رژیمم وزن اولیه ۸۴ وزن هدف هرچی خدا خواست الان ۷۴ ام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز