2777
2789
عنوان

ناراحتم

101 بازدید | 13 پست

چندروزیه که همش گریه میکنم و احساس ناکافی بودن میکنم! احساس میکنم یک چیز  کمه  تو زندگیم! 

ربطی به عادت ماهانه نداره چون رد کردم 

فکر کنم دارم افسرده میشم!

چیکار کنم؟

🤍🕊🥺

زندگی به سادگی قشنگه، بیاین زندیگ رو به سادگی قشنگ کنیم!🤍🕊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم خب چی بگم؟.. تا بدتر نشده باید برید پیش مشاور متاسفانه اینجا کاری از کسی بر نمیاد من خودمم یه ...

خوب من که چیزی نگفتم🤣 فقط تشکر کردم🥺 میام ثواب کنیم کباب میشم😒

زندگی به سادگی قشنگه، بیاین زندیگ رو به سادگی قشنگ کنیم!🤍🕊
چون گم شدیاین واقعیت هست که تو برای کار خاصی آفریده شدیاین برای همه واقعیت داره اما وقتی تو زندگی گم ...

یعنی اینکه خودمو کشف کنم؟

زندگی به سادگی قشنگه، بیاین زندیگ رو به سادگی قشنگ کنیم!🤍🕊
نه آخه چون علامت تعجب گذاشتین گفتم شاید بهتون برخورده

نه بابا! اگه بهم برمیخورد اصلا تایپک نمیزدم راحت باش🤣

زندگی به سادگی قشنگه، بیاین زندیگ رو به سادگی قشنگ کنیم!🤍🕊
یعنی اینکه خودمو کشف کنم؟

خود تنهات رو نه وجود خودت رو


تابحال مرتاض هندی دیدی؟ 

بعضیاشون فقط با یک دونه بادم یک سال زندگی میکنن

بعضیاشون با نگاهشون یک قطار در حال حرکت رو متوقف میکنن

پرواز و بی حرکت کردن انسان ها رو هم انجام میدن


یا افرادی که تلپاتی میکنن؟

یا بعضیا طی الارض میکنه؟

بنظرت تو چیکار میتونی کنی؟

خود تنهات رو نه وجود خودت روتابحال مرتاض هندی دیدی؟ بعضیاشون فقط با یک دونه بادم یک سال زندگی میکننب ...

حق با تو اه! ممنونم از کمکت ممنونم! خوب میفهمم چی میگی🥺🤍🕊

زندگی به سادگی قشنگه، بیاین زندیگ رو به سادگی قشنگ کنیم!🤍🕊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز