2777
2789
عنوان

کدوم بهتره

102 بازدید | 12 پست

سلام دوستان

از بین سریالهای نمایش خانگی، جنگل آسفالت،قطب شمال،افعی تهران، کدوم قشنگ تره؟ یا بر حسب امتیاز به کدوم به ترتیب نمره میدید؟

سریال نمایش خانگی خوب به جز درانتهای شب(دارم میبینم)، اگه میشناسید معرفی کنید،ممنونم:))

جنگل اسفالتتت

 بمانم بمانی ببینند بمیرند🤍🧿•                                      تویی تنها ساکن قلب این دختر ؛🤍.           تو نوری هستی که قلبمو گرم نگه داشتی❤️‍🔥.https://www.ninisite.com/discussion/topic/13582698/%d8%af%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87?postId=338050990 اگه داستان کوتاه عاشقونه دوس داری بیا تو تاپیکم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنونم عزیزم:))

فقط افعی

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

افعی تهران با اختلاف خیلی زیاد 

فاصله اجتماعی را رعایت کنید! ازآدم مشکوک به ویروس ۲ متر؛از آدم دروغگو ۱۰ متر،ازآدم ریاکار ۱۰۰ متر                  ازآدم متعصب ۱۰۰۰ متر،ازآدم حسود ۱۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ متر 🤦

اینم شنیدم پایانش جالبه:))

معرکس

کارگردانیش عالیه

موضوعش جدیده 

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

ممنونم عزیزم:))

خواهش میکنم عزیزم 

 بمانم بمانی ببینند بمیرند🤍🧿•                                      تویی تنها ساکن قلب این دختر ؛🤍.           تو نوری هستی که قلبمو گرم نگه داشتی❤️‍🔥.https://www.ninisite.com/discussion/topic/13582698/%d8%af%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87?postId=338050990 اگه داستان کوتاه عاشقونه دوس داری بیا تو تاپیکم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792