2777
2789
عنوان

حالت خفگی گلو

14 بازدید | 0 پست

من تیروئید کم کار دارم که قرص میخورم بعد الان مدتیه که حس خفگی داره گلوم و سرفه و خلت 

انگار یچیز تو گلومه 

خیلی میترسم آخه عمل بینی هم دارم اگه ازمایشش خوب نباشه چی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پدرم کتکم میزنه

s2026 | 25 ثانیه پیش

اعتراف کرد

tahmin_r | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792