2777
2789
عنوان

بیاین

45 بازدید | 4 پست

هنوز ازدواج نکردیم ۷ ساله باهمیم

اصلا حس مردونگی بهم نمیده همش قهر میکنه صد بار تاحالام بهش گفتم از نظر ظاهریم لاغر و قد کوتاهه اصلا حس مردونگی ندارم بهش

هربار قهر میکنه بلاک میکنه من باید برم پیام بدم از دلش درارم

همش فحش میده منم میدم تا عصابم خورد شه

اما امروز به خودش فحش دادم اونم گف باباته و همه کسته

ب خونوادمم توهین کرد

وابستشم از یه طرفم تنفر گرفتم ازش چیکار کنم

ولش کن تو رابطه آدم شاید بتونه فحش ب خودشو تحمل کنه ولی فک نمیکنه ب خانواده طبیعی باشه

خب ۷ ساله باهمیم وابستشم

چون همش باهم بودیم الان اگ نباشه حوصلم سر میره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مام ۸ ساله باهمیم 

تنها چیزی ک اذیتم  میکنه اینه ک وفادار نیست و این برام خیلی مهمه چون خودم وفادارم

وگرنه هم قدش بلنده هم همون تیپی ک میخامه ولی چه فایده 

🌹🌙شبی مجنون به لیلی گفت کای محبوب بی همتا تورا عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد♥️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز