2777
2789
عنوان

آشپزی تون

238 بازدید | 42 پست

آشپزی تون خوبه؟ از یک تا ده چه نمره ای به آشپزي تون میدین؟ 

بهترین غذایی که بلدین دریت کنین چیه؟؟

خودم آشپزیم ۶

بهترین غذام آبگوشت

❌️❌️یادمه آخرین نفری که منو لایک کرد خدا کاری کرد که ۱۴ تا پسر سیبیل کلفت به دنیا بیاره❌️❌️نگی نگفتی دکمه لایک من جادو شده👽👻

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


۷

رولت گوشت.لازانیا.پاستا

خوراک سوسیس.خوراک سیب زمینی گوشت چرخکرده

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤

داغون در حد یک 

میل هم ندارم بهتر بشه

انواع سالاد و دسر رو خوب بلدم

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم

شوهرم میگه صفر 

داداشم میگه ۲۰ 

همکارام میگن ۲۰ 

البته من غذاهای تو مهمونی و دور همی رو وقت میزارم ولی برا شوهر بدبختم نه

اگه نی نی یار اخطار زرد و نارنجی نده یه کامنتی بزاریم 😑😑 دو روز وصلم سه روز قطع 😂😂😂 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز