2777
2789
عنوان

میشه کمکم کنید

131 بازدید | 17 پست

چندماه پیش برام خواستگار اومد 

مامانم قبولش نکرد 

بخاطر شرایطی که داشت خودم از پسره خوشم اومده بودم اما مامانم میگفت شرایطتش خوب نیس چون طرف هیچی نداشت فقط ۱ماشین داشت 

پسره مخ منا زد ک باهاش دوس بشم ۲ماه باهاش بودم بعد خیلی قسم میخورد ک دوست دارم و من برا شناخت بیشتر باهاش حرف میزدم بعد از ۱ماه مادرش ب من زنگ زد گفت براچی با پسر من حرف میزنی 

مامانش خیلی دخالت میکرد و پدرشم منا نمیخواست بخاطر حرفهای مردم بعد پسره بی هیچ دلیلی مثل این ادمایی ک دنبال بهونن رفت گفت خدافظ من مامان بابام راضی نیستم حال روحی خیلی بدی دارم الان و الان همش میبینم با اکانتش مدام انلاینه خیلی عصابم خورده ب نظرتون برمیگرده؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برگرده ارزش داره؟ نمیدونم چرا بعضیا هوشمندانه میخوان خودشونو بدبخت کنن

خیلی عصابما ریخته بهم دستشا گذاشت رو قران گفت من ولت نمیکنم ولم کرد رفت الانم همش انلاینه معلوم نی داره با کی حرف میزنه میگم ب نظرت بلکش کنم یا نه

عزیزم خدا بهت لطف کرده خودش و خانوادش رو شناختی

نگران نباش عشقی به وجود نیومده فقط وابسته شدی 

توام بزار کنار فراموش کن گلم اول شوید یه کم اذیت شی ولی سعی کن خودتو با یک چیز دیگه سرگرم کنی 

کسی که دوست داشته باشه رهات نمیکنه

اون مادرش هم فهمیده تو باهاش از نظرش تو الان آدم نامناسبی هستی ازت خواهش میکنم فاصله بگیر 

درسته خونه و ماشین معیار مناسبی برای ازدواج نیست و نباید نصبت به اونا تصمیم گرفت

اما اخلاق خودش و خانوادش مهمه که خب ندارن...

خیلی عصابما ریخته بهم دستشا گذاشت رو قران گفت من ولت نمیکنم ولم کرد رفت الانم همش انلاینه معلوم نی د ...

احتیاجی به بلاک کردن نیست

بلاک نشونه ضعف هست

مث یه دختر قوی اگه پیام. داد جوابش رو نده

عزیزم خدا بهت لطف کرده خودش و خانوادش رو شناختینگران نباش عشقی به وجود نیومده فقط وابسته شدی توام بز ...

پسره اخلاقش خوب بود اما مادرش نمیخواست من باهاش باشم خیلی دلم شکسته خواهرم میگه بلکش کن بره نمیدونم بلکش کنم یا نه ولی اینا میدونم ازدواج میکنه میره🙃

تو باید براش ناز کنی  و اون دنبال تو باشه حالا هم که طاقچه بالا میزاره بزا بره پی کارش آدمهای علاف و از خود راضی

قبرامام حسین علیه السلام دریست ازدرهای بهشت،😍❤️😍❤️😍❤️😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792