2777
2789
عنوان

کیا عبا دارن

229 بازدید | 12 پست

میشه برا بیرون پوشید؟؟قدم ۱۵۶ هست قشنگیه بخرم یانه

خدا همین جاست؛ نیازی به سفر نیست... 🥲خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند ... 🌟خدا در دستان مردی است  که نابینایی را از خیابان رد می کند... 💫خدا در اتومببل پسری است که مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان می برد...💫🌟  خدا در جمله«عجب شانسی آوردم»است.... 🌟💫 خدا خیلی وقت است که آمده نزدیک من و تو.. (خدا همین حوالیست)...🥲🙃🌟🌟🌟

من نمی‌پسندم

دنیا مال خوشگلا و پولداراست...ما به دنیا اومدیم که استادیوم بدون تماشاگر نباشه🥀وقتی ازم میپرسن چندسالته! دلم میخاد جواب بدم من شبایی رو گذروندم که اندازه 10سال طول کشیده، اونم جز عمرم حساب میشه! من آدمایی رو دیدم که 100سال پیرم کردن تجربه هایی داشتم که یه آدم 60ساله نداشته اگه اینارو حساب کنی من سنم خیلی زیاده، خیلی🥀چه زیبا گفت مولا نا ای اشک اهسته بریز غم زیاد است ای شمع اهسته بسوز که شب دراز از در این روزگار کسی اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم مشتی..! کسی یار کسی نیست✨️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عبا چادر و حجاب نیست مانتو هست

وا مگه حجاب فقط چادره

بعدم شاید ایشون اصلا نخواد حجاب کنه

من دیوهای مست را تورانیان پست را من دختران بی پدر من مادران بی پسر شاهنشهان ماردوش آهنگران سخت کوش بسیار بر خود دیده وز داغشان رنجیده ام چون آریاییم نژاد نامم خدا ایران نهاد✌️تا یه لباس رنگی نپوشی نمیفهمی که مشکی زیادم بهت نمیاد.تا اون یه نفر رو فراموش نکنی متوجه نمیشی آدمای خوب زیادی چشمشون به تو هست. تا قلبت نشکنه مغزت کار نمیافته.تا عاشق شکلات نباشی نمیفهمی که رژیم چقدر سخته. تا از دستت نره قدرش رو نمیدونی تا دوستات رو نشناسی دو دستی به خانواده ت نمیچسبی.ما آدمای دیر رسیدن یا هیچوقت نرسیدن و نفهمیدن درک نکردن نیستیم فقط مشکل اینه تا یه چیزایی رو تجربه نکنیم به خودمون نمیایم. موفیقت با یه بار تلاش به دست نمیاد پس اگه زیاد شکست میخوری طبیعیه 😊

خیلی چیز خوبیه بجای چادر،زیاد مدل هم داره جلو باز جلو بسته ،کار شده باید ببینی کدوم مدل بیشتر بهت میاد من خودم قبلا چادر میپوشیدم ولی واقعا خسته شده بودم الان عبا میپوشم  

به حباب نگران لب یک رود قسم نه تو مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی،،،،،،تا خدا هست به غم وعده این خانه مده      
عبا برا آدم قد کوتاه خیلی زشت میشه مخصوصا اینکه چاقم باشی منم ۱۵۹ ام حتی فکر عبا به ذهنم نمیرسه عبا ...

قد کوتاه لاغر قشنگه ولی

من دیوهای مست را تورانیان پست را من دختران بی پدر من مادران بی پسر شاهنشهان ماردوش آهنگران سخت کوش بسیار بر خود دیده وز داغشان رنجیده ام چون آریاییم نژاد نامم خدا ایران نهاد✌️تا یه لباس رنگی نپوشی نمیفهمی که مشکی زیادم بهت نمیاد.تا اون یه نفر رو فراموش نکنی متوجه نمیشی آدمای خوب زیادی چشمشون به تو هست. تا قلبت نشکنه مغزت کار نمیافته.تا عاشق شکلات نباشی نمیفهمی که رژیم چقدر سخته. تا از دستت نره قدرش رو نمیدونی تا دوستات رو نشناسی دو دستی به خانواده ت نمیچسبی.ما آدمای دیر رسیدن یا هیچوقت نرسیدن و نفهمیدن درک نکردن نیستیم فقط مشکل اینه تا یه چیزایی رو تجربه نکنیم به خودمون نمیایم. موفیقت با یه بار تلاش به دست نمیاد پس اگه زیاد شکست میخوری طبیعیه 😊

عبا برا آدم قد کوتاه خیلی زشت میشه مخصوصا اینکه چاقم باشی منم ۱۵۹ ام حتی فکر عبا به ذهنم نمیرسه عبا ...

نه بابا اینجوریم نیست منم ۱۵۹ ام ولی عبا میپوشم بهمم میاد با کفش پاشنه بلند خوب میشه

به حباب نگران لب یک رود قسم نه تو مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی،،،،،،تا خدا هست به غم وعده این خانه مده      
عبا برا آدم قد کوتاه خیلی زشت میشه مخصوصا اینکه چاقم باشی منم ۱۵۹ ام حتی فکر عبا به ذهنم نمیرسه عبا ...

نه بابا اینجوریم نیست منم ۱۵۹ ام ولی عبا میپوشم بهمم میاد با کفش پاشنه بلند خوب میشه

به حباب نگران لب یک رود قسم نه تو مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی،،،،،،تا خدا هست به غم وعده این خانه مده      
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز