مامانا که بچه دوسال به بالا دارن کسی بوده حرف نزنه قبلاً تا هفت ماهه به همه چی دده میگفت الان اونو نمیگه ماما بابا میگه ولی بقیرو باز ماما میگه اشاره هم دیر بود کمی بیست ماهگی الآنم فقط با اشاره منظورشو میرسونه ارتباطه چشمیش خوبه همه چییم میفهمه دستور پذیریم داره خیلی وقته شانزده ناهگییم راه رفت الان گفتار میبرم تاثیری نکررده چی کنم دق کردم میترسم از اتیسم و بیماریهای دیگه فوق تخصص مغز و اعصاب بردم میگه اتیسم نی اما من میترسم چون یه دستشو گاهی هی تکون میده مخصوصا چیزی دستش باشه اون دستشو تکون میده
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.