2789
عنوان

حرف نزدن

91 بازدید | 2 پست

مامانا که بچه دوسال به بالا دارن کسی بوده حرف نزنه قبلاً تا هفت ماهه به همه چی دده می‌گفت الان اونو نمیگه ماما بابا میگه ولی بقیرو باز ماما میگه اشاره هم دیر بود کمی بیست ماهگی الآنم فقط با اشاره منظورشو می‌رسونه ارتباطه چشمیش خوبه همه چییم می‌فهمه دستور پذیریم داره خیلی وقته شانزده ناهگییم راه رفت الان گفتار میبرم تاثیری نکررده چی کنم دق کردم میترسم از اتیسم و بیماریهای دیگه فوق تخصص مغز و اعصاب بردم میگه اتیسم نی اما من میترسم چون یه دستشو گاهی هی تکون میده مخصوصا چیزی دستش باشه اون دستشو تکون میده 

پسر من همه علائم اوتیسم رو از نوع شدیدش داشت و حرف هم نمیزد ولی الان پنج سالشه و سالمه 

من فقط تنها کاری که کردم گوشیو ازش گرفتم و دیگه ندادم و تلویزیون هم کامل جمع کردم کم‌کم رفتاراش نرمال شد و حرف زد 

پسر من همه علائم اوتیسم رو از نوع شدیدش داشت و حرف هم نمیزد ولی الان پنج سالشه و سالمه من فقط تنها ک ...

سلام عزیزم میشه دقیق بگی پسرت چه علائمی داشت؟

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز