2777
2789
عنوان

دخخر داییم

702 بازدید | 25 پست

سلام

ببخشید من دختر داییمو خیلی ددست دارم و ازش خوشم میاد 

ولی تو روابط فامیلیمون خب سرسنگینیم و من گاهی بحثیو باز میکنم که حرف بزنیم مثلا در مورد فلان سریال یا چی

ولی چه جوری میتونم جوری بهش نزدیک تر شم که باهاش ازدواج کنم ؟؟؟ یا حتی مثلا بفهمم که از من خوشش میاد یا نه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چندسالته چندسالشه

“سیگار کشیدن نشونه‌ی بزرگ شدن نیست، گل کشیدن تفریح نیست، بد دهنی بانمک نیست، خریت شجاعت نیست، بی قانونی زرنگی نیست، هرکی فالورش زیاده آدم حسابی نیست، هرزگی افتخار نیست، ولنگاری آزادی نیست، دین ابزار کاسبی نیست، هر مزخرفی تولید محتوا نیست، رویا فروشی کارآفرینی نیست، هر حرف قشنگ و جذابی درست نیست” و به نظرم کوتاه مختصر مفید؛ ۹۹٪ آدما و چیزا سر جای خودشون نیستن...!🦋ماکه پروانه خواهیم شد بگذار دنیا هرچه میخواهد پیله کند🦋(استاد قنادی و عاشق آشپزی) 
مث منوپسرعموم ک الان ت رابطه ایم😄😁

بد ریسکیه لامصب

انقدر ریسکش بالاست که فکر این که پیام بدم بهشو زدم چون شمارشو از گوشی مامانم کش رفتم 

نمیخوام کاری کنم که فردا رومون نشه تو چش هم نیگا کنیم

شمام خوشبحالتون

بچه نیستین یه پیام سر سنگین بده و حرف دلتو بزن و نظرش رو بخواه نزهر زمان بگذره و دیر بشه برای گفتن

“سیگار کشیدن نشونه‌ی بزرگ شدن نیست، گل کشیدن تفریح نیست، بد دهنی بانمک نیست، خریت شجاعت نیست، بی قانونی زرنگی نیست، هرکی فالورش زیاده آدم حسابی نیست، هرزگی افتخار نیست، ولنگاری آزادی نیست، دین ابزار کاسبی نیست، هر مزخرفی تولید محتوا نیست، رویا فروشی کارآفرینی نیست، هر حرف قشنگ و جذابی درست نیست” و به نظرم کوتاه مختصر مفید؛ ۹۹٪ آدما و چیزا سر جای خودشون نیستن...!🦋ماکه پروانه خواهیم شد بگذار دنیا هرچه میخواهد پیله کند🦋(استاد قنادی و عاشق آشپزی) 
بچه نیستین یه پیام سر سنگین بده و حرف دلتو بزن و نظرش رو بخواه نزهر زمان بگذره و دیر بشه برای گفتن

راستش فکر کردم به نظرتون بهتر نیست تو جمع خانوادگی بیشتر سر صحبتمو باهاش باز کنم تا مزه دهنش بیشتر دستم بیاد؟؟؟ یا اگه حتی از منم خوشش بیاد از نگاش بفهمم....زندایی و داییم خب زیر نظرشن

بچه نیستین یه پیام سر سنگین بده و حرف دلتو بزن و نظرش رو بخواه نزهر زمان بگذره و دیر بشه برای گفتن

بعدش زن داییم خیلی قربون صدقم میره منو واس دخترش نمیخواد ینی؟؟؟

البته بگم اون دخخر داییم بشدت درس میخونه و دانشگاه خوب میخواد قبول ش.

تا اگرممم مثلا از من خوشش بیاد منتظر دانشگاش باید باشم تازه صاید تو دانشگاه با یه پسری ازدواج کرد

اینم حرفیه یهو اصلا پیام بدم سین بکنه ج نده یا سین نزنه کلا یا کلا بدش بیاد دیگه نمیشه تو چش نگا کرد

من و پسرداییم تقریبا به هم نزدیکیم 

همش داداش صداش میزدم 

یه شب پیام داد 

باز کردم گفت من روت کراشم و فلانم و این حرفا 

جا خوردم اصلا فکرشم نمی کردم 

دیگه از اون موقع بدم اومده ازش 

این ریسک و نکن 

سعی کن با نگاهت و یه سری حرکاتی که ضایع نباشه بهش بفهمونی که دوستش داری اگه دوستت داشته باشه اونم یه جورایی باهات نرم میشه 

اگه نه که دیگه ولش کن 

https://daigo.ir/secret/71251841751

راستش فکر کردم به نظرتون بهتر نیست تو جمع خانوادگی بیشتر سر صحبتمو باهاش باز کنم تا مزه دهنش بیشتر د ...

وقتی تو یه جمع خانوادگی هستین و میدونین دایی و زمدای حواسشون بهش نیست و خودت میبینیش همون لحظه بهش پیام بده و  حرفتو بزن و ریکشنش رو ببین از رفتارش متوجه حسش میشی و یخواه هروقت دوست داشت جوابتو بده و کسی نفهمه که پیام دادی بهش

“سیگار کشیدن نشونه‌ی بزرگ شدن نیست، گل کشیدن تفریح نیست، بد دهنی بانمک نیست، خریت شجاعت نیست، بی قانونی زرنگی نیست، هرکی فالورش زیاده آدم حسابی نیست، هرزگی افتخار نیست، ولنگاری آزادی نیست، دین ابزار کاسبی نیست، هر مزخرفی تولید محتوا نیست، رویا فروشی کارآفرینی نیست، هر حرف قشنگ و جذابی درست نیست” و به نظرم کوتاه مختصر مفید؛ ۹۹٪ آدما و چیزا سر جای خودشون نیستن...!🦋ماکه پروانه خواهیم شد بگذار دنیا هرچه میخواهد پیله کند🦋(استاد قنادی و عاشق آشپزی) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز