شب عاشورا امام حسین به یارانش گفت
هرکسی ازشما حق الناس به کردن دارد برود
او به جهانیان فهماند حتی شهید شدن در کربلا از بین برنده
حق الناس نیست.
کسی رو میشناسم با چند سال شراکت باهمسرم .با دغل بازی
پول ما رو بدون اطلاع ما دزدیده و براخودش یه خونه ۱۳۲متری و یه پنت هاوس ۲۷۰متری .برای زنش کادو mvm و پیانو خریده .
زمانی که من حتی هزارتومنم برام هزارتومن بوده و مستاجر بودم
زمانی که من داشتم زجر میکشیدم چند بار بخاطر نداری میخواستم خودکشی کنم.
واون شخص داشت با پول ما بریز و بپاش میکرد .
بعد چند سال که دستشم رو شد شوهر ساده من هیچ حرفی بهش نزد چون برادرش بود.(نمیفهمم واقعا همسرمو)
و برادرش عذرخواهی هم نکرد
والا هیچ اتفاق بدی هم براشون نیفتاده
بعد جالبه این شخص تو دفتر حساب کتاب اول خداروشکرگذاری بعد هم قسم به حضرت فاطمه و معصومه وامام حسین میده.
خدا هم واقعا حمایتش کرده
😭😭😭😭منم ک خسته شدم