2777
2789
عنوان

حق الناس

262 بازدید | 10 پست

شب عاشورا امام حسین به یارانش گفت

هرکسی ازشما حق الناس به کردن دارد برود

او به جهانیان فهماند حتی شهید شدن در کربلا از بین برنده

حق الناس نیست.

کسی رو میشناسم با چند سال شراکت باهمسرم .با دغل بازی

پول ما رو بدون اطلاع ما دزدیده و براخودش یه خونه ۱۳۲متری و یه پنت هاوس ۲۷۰متری .برای زنش کادو mvm و پیانو خریده .

زمانی که من حتی هزارتومنم برام هزارتومن بوده  و مستاجر بودم

زمانی که من داشتم زجر میکشیدم چند بار بخاطر نداری میخواستم خودکشی کنم.

واون شخص داشت با پول ما بریز و بپاش میکرد .

بعد چند سال  که دستشم رو شد شوهر ساده من هیچ حرفی بهش نزد چون برادرش بود.(نمیفهمم واقعا همسرمو)

و برادرش عذرخواهی هم نکرد

والا هیچ اتفاق بدی هم براشون نیفتاده

بعد جالبه این شخص تو دفتر حساب کتاب اول خداروشکرگذاری بعد هم قسم به حضرت فاطمه و معصومه وامام حسین میده.

خدا هم واقعا حمایتش کرده

😭😭😭😭منم ک خسته شدم 

مالک سرزمین خوشبختیم💎

منم حق الناس ب گردنمه و دارم عذاب میکشم و ن میتونم برم ب طرف بگم چون خیلی بد میشه ابروما میبره جنگ میشه. ن میدونم چجور باید جبرانش کنم 

خوبه بعضیا ب کتفشونم نیس 

برسرم منت نهادی عاشقت باشم آقا                                این چنین تقدیر کردی عمر شیرین مرا♡یاامام رضا عاشقتم☆

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم حق الناس ب گردنمه و دارم عذاب میکشم و ن میتونم برم ب طرف بگم چون خیلی بد میشه ابروما میبره جنگ م ...

تا چهل روز ب نیتش ب یتیم غذا بده یا کمک کن بعدم دیگ ولش کن و از خدا طلب بخشش کن . 

اصلا خوندی چی گفته؟

بله خوندم ولی آدم با دومیلیارد سه میلیارد نمیتونه ب همه چی برسه . کسی ک مظلوم میشه خودش مقصر ،تا وقتی مظلوم نباشه ،ظالمی نخواهد بود . اونی ک آسیب می‌بیند خودش باعث شده ک آسیب ببینه 

تلاش با دزدی فرق داره

ادم با دزدی میخوره زمین از کجا معلوم شما اینکار و نکردید .

بمن اصلا ربطی نداره وهیچ سودی نمیکنم ک بگم کی مقصر 

کلا مقصر خودت بدون ن بقیه .

خدا مگ نمی‌بینه . 

ادم با دزدی میخوره زمین از کجا معلوم شما اینکار و نکردید .بمن اصلا ربطی نداره وهیچ سودی نمیکنم ک بگم ...

یعنی تو تاپیکاتون گذاشتین ازتون کلاهبرداری شده .یعنی شماهم کلاهبرداری کردین.

نوشتی شوهرت کتک زدت.یعنی مقصرخودتی

پس خودت هم دزدی هم سلیطه

مالک سرزمین خوشبختیم💎
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز