2777
2789
عنوان

کار و شغل

| مشاهده متن کامل بحث + 385 بازدید | 37 پست
نه ماهه کار سختیه ولی میتونم همزمان رو خودم کار کنم، دستم دراز نیست الانم دارم استعدادیابی میشم ک بف ...

گارسونی چجوریه ؟ چ وظایفی داره ؟ کارسختیه بنظرت ؟ 

بیمه میکنن ؟ کلا هر تجربه خوب و بدی ک داریو بگو چون علاقه پیدا کردم برم 

هرچه در جستن آنی ،آنی 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من خانمم و تهرانم خوبه بنطرت برام ؟ همکارا مشکل درس نمیکنن ؟؟

مشکلات همیشه و در همه مشاغل هست اما باید تحمل کرد دیگه

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

گارسونی چجوریه ؟ چ وظایفی داره ؟ کارسختیه بنظرت ؟ بیمه میکنن ؟ کلا هر تجربه خوب و بدی ک داریو بگو چو ...

بیمه بستگی به صاحب کارت داره ولی احتمال زیاد بیمت میکنن

وظایف اینه که مثلاً سفارش بگیری غذا ببری میزشو جمع کنی 

ساعتاش زیاده خستگی زیاد داره بیشتر وقتا سرپایی 

اونجا همه‌چی بستگی به شخصیت خودت داره 

اگه وا بدی برات حرف درمیارن اگه احترام بذاری احترام میبینی 

کارتو درست انجام بدی و خودتم باشخصیت باشی هیچی نمیشه نترس 

با همه در حد معمول سلام علیک کن جبهه گیری نکن، جانب‌داری نکن 

فقط کارتو بکن و به مدیرات احترام بذار 

خدایا شکرت که هستی =)
درامدش خوبه ؟ من هیچی بلد نیستم یاد میدن ؟ حقوق ثابته یا درصد ؟

درآمدش بستگی به تلاش خودت داره

من اول ثابت بودم بعد درصدی

چرا در رابطه با رشته‌ات کار نمی‌کنی و آزمون وکالت نمیدی؟

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

ویتر بهتره یا سالن کاری ؟ فرق اینا چیه ؟

عزیزم سالندار همون میشه غذا و پیش غذا بردن و جمع کردن میز و چیدمان 

ویتر فک کنم میشه سفارش گرفتم نمیدونم فرقشو راستش

خدایا شکرت که هستی =)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز