2777
2789
عنوان

قمر در عقرب

221 بازدید | 11 پست

این چیه؟ یعنی اگه خرید یا مسافرت بریم خطرناکه؟ 

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊

((أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ))

شمارو به خون پاک امام حسین برای مریض سرطانیمون دعا کنید دکترا جوابش کردن بچش فقط۹ سالشه 

((کاربری دست دو نفره و تاپیک ها متعلق به یک نفر نیست))

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوب نیست بهتره منتظر باشید خارج بشه بعد 

خدایااا حافظ فرزندانم باش 🙏🏻💜 اینجا که می آیی باید بد بخت باشی تا قابل درک و احترام و باور باشی ، اینجا که هستی نباید از کسی جواب بخواهی وگرنه عقده ای میشوی ، مبادا وقت گرانبهایشان را با سوالات ساده بگیری چرا که تاپیک های مادر شوهر و خواهر شوهر و خیانت از دستشان در میرود ، اینجا فقط برای کارآگاه بازیست نه برای کمک به همدیگر! اینجا کسی چشم دیدن خوشبختی دیگری را ندارد ، اینجا هررررچه بدبخت تر باشی شاخ تر میشوی ! اینجا نی نی سایت است سرزمین عجایب!!!🚫
((أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ))شمارو به خون پاک امام حسین برای مریض سر ...

عزیزم براش دعا میکنم حتما من به دعا خیلی اعتقاد دارم سوره الرحمن رو یکی بخونه یکی گرو برداره شفا پیدا کرد اون گروعه هدیه کنه به حضرت فاطمه که برای بیمار جوابه انشالا خدا شفا بده

در سرزمینی که انسانها حیوان آزاری میکنند دعاها هرگز به آسمان نمیرسند

عزیزم براش دعا میکنم حتما من به دعا خیلی اعتقاد دارم سوره الرحمن رو یکی بخونه یکی گرو برداره شفا پید ...

ممنونم از لطفتون بخدا دیگ بریدیم من از صبح بیمارستانمو دارم جون دادنشو میبینم کاری ازم بر نمیاد دارم دق میکنم نمی‌دونم چرااااا خدا داره این بلا رو سرمون میاره 

((کاربری دست دو نفره و تاپیک ها متعلق به یک نفر نیست))
منم موندم یعنی چی. چرا اینجا اینقد میگن اینو

اوووه تو اینستا پره نمیدونم اوه ناراحتی ناراحت میمونی بخندی خندون میمونی! 

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊
ممنونم از لطفتون بخدا دیگ بریدیم من از صبح بیمارستانمو دارم جون دادنشو میبینم کاری ازم بر نمیاد دارم ...

نگو عزیزم قوی باش دعا کن

در سرزمینی که انسانها حیوان آزاری میکنند دعاها هرگز به آسمان نمیرسند

اینستا ندارم ولی فک کنم جمعا دو بار شنیده بودم تا قبل امروز .ممنونم 🥰

همون بهتر! اینستا به نظرم برای کسب و کار خوبه نه بیشتر! قربانت ❤️😍

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز