orkide_2008 مدیر استارتر عضویت: 1402/01/01 تعداد پست: 2712 عنوان حالم عجیبه 233 بازدید | 7 پست نمیدونم از دیشب حالم خیلی عجیبه همش دارم به زمان فکر میکنم به خودم کارام روز های معمولی نمیدونم چرا از یه طرف افسردگی هم دارم باور نمیشه در روز هایی که همه همسنام مشغول شادین من درگیر وسواس فکری و افکار خو.دکشیم خودت باش مثل بقیه هست 1403/04/25 | 01:57 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گل۱۲نرگسی عضویت: 1403/01/12 تعداد پست: 3134 الان تو این دوره زمونه همه شاد نیستن یه عده از غم زیاد زدن خودشون رو به در بی خیالی و میخندن اللّهم عجل الولیک الفرج
گل۱۲نرگسی عضویت: 1403/01/12 تعداد پست: 3134 یکیش خودم چنان همه رو میخندونم کی خبر داره از دلم فک میکنن بی غم عالمم اللّهم عجل الولیک الفرج
boynini عضویت: 1399/03/03 تعداد پست: 8050 میخوام بهت بگم ک تنها نیسی منم اونقدی ب پوچی رسیدم ک خدا میدونه هم افسردگی هم وسواس و هم دو قطبی ام
lllppp عضویت: 1402/12/05 تعداد پست: 191 منم همین جوریم ولی به فکر خودکشی نیستم تاپیک آخریمو ببینی میفهمی ازت بدترم
مَـــهان عضویت: 1396/02/22 تعداد پست: 5099 از من به تو گفتنتجربه این همه سال زندگیمو تو یه جمله بهت میگمزندگی مسابقه نیستهم سن و سالاتو هم شرایط هاتو هم سطح هاتو ....همه رو از جلو چشمت بنداز دوراصلا مقایسه نکناصلااااااااتو فقط با خودت در رقابت باش ، با دیروزتنه با دیگران ❌لطفا لایک نکنید❌ممنونم ☺️ وِل کن جهان را ، قهوه ات یخ کرد ...☕️
گل۱۲نرگسی عضویت: 1403/01/12 تعداد پست: 3134 شیطان رو لعن کن نکنی خودکشی خدا بزرگه روزای خوبم میاد من فقط امیدم امام زمانه اللّهم عجل الولیک الفرج