poitj مدیر استارتر عضویت: 1402/06/22 تعداد پست: 1522 عنوان لرزش دست 129 بازدید | 8 پست من مامانم سکته کرده بود بعد لرش داشت الان خوب شده ولی همچنان هست مثلا لیوان دستش میگیره یکم لرزش دست داره دکتر گفت طبیعیهشما راهی سراغ ندارین ک خوب بشه 1403/04/24 | 11:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پری_سین عضویت: 1403/01/24 تعداد پست: 1002 من الان دو روزه اینجوری شدم 😭 میگن از اعصابه ولی برای مامان شما شاید فرق کنه نمیدونم در سن فسق و فجور هستم .. اما روح آرامش طلب و قلب سالمندی دارم
poitj مدیر استارتر عضویت: 1402/06/22 تعداد پست: 1522 ببریدش دکتراحتمالا داروبده لرزشش کم بشه دارو مصرف میکنه
poitj مدیر استارتر عضویت: 1402/06/22 تعداد پست: 1522 من الان دو روزه اینجوری شدم 😭 میگن از اعصابه ولی برای مامان شما شاید فرق کنه نمیدونم از شما شاید برای اعصاب یا استرس
poitj مدیر استارتر عضویت: 1402/06/22 تعداد پست: 1522 فیزیو تراپی خوب نیست براش؟ فعلا دارو مصرف میکنه اگر تاثبر نداشت بره
poitj مدیر استارتر عضویت: 1402/06/22 تعداد پست: 1522 دکترحسین میری عالیه برای سکته اگه تهرانی مرسی عزیزم نوبت هاش به چه صورته؟ حضوری یا انلاین؟