2777
2789
اونی ک شما میگی خط تبخیره وقتی خشک میشه می افته من دیدم خط تبخیر خیلی خیلی کمرنگه

اسی هم میگه اول منفی بود نمیدونم زوم کردم عکس رو شبیه اون بود میگم دو روز دیگه بی بی بزنه مطمئن شد بره آز

من قبلاً بهت درخواست دادم قبول نکردین 🤨

واقعااا؟؟

حتما ندیدم یا حواسم نبوده

مردا حواس نمیزارن واسه آدم که😅🤦‍♀️

یه بار دیگه درخواست بده خوشگلم

به امید روز ظهورش......😍         اللهم عجل لولیک الفرج ❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسی هم میگه اول منفی بود نمیدونم زوم کردم عکس رو شبیه اون بود میگم دو روز دیگه بی بی بزنه مطمئن شد ب ...

اره باید از پری بگذره بعد بره آزمایش . زود بری باید تکرار بشه .

ولی احتمالن‌درسته 

👨‍👩‍👦
ممکنهبزار یه هفته تا ۱۰ روز از موعدت بگذره دوباره بی بی چک بزن

این ماه بیخیالش شده بودم دیگه گفتم هروقت خدا خودش خواست میده  دیگ نمیدونم باردارم یا ن اما زیر دلم درد میکنه همش فک میکنم دارم میشم نوک سینمم دست میزنم درد میکنه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز