2777
2789
عنوان

عدد بتا پایین

164 بازدید | 9 پست

سلام دوستان ۸ روز تاخیرداشتم البته با توجه به ترشحاتم فهمیدم حول‌و حوش ۲۶ و ۲۶ دوره م تخمک گذاری کردم تا پریروز هرچی بی بی میزدم منفی بود امروز دوتا زدم هاله داشت بدو بدو رفتم آزمایش بتام ۳۰ بود 😢دارم از غضه پر پر میشم کسی تجربه داشته با این عدد پایین مشکلی نداشته باشه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند روز از پریود گذشته نگران نباش به عدد توجه نکن روحیه تو حفط کن خدا کمک میکنه

گفتم که با توجه به دوره قلبم با پریود ۳۱ روزه ۸ روز تاخیرداشتم البته با سیکل ۳۱ روزه حدود ۱۷ و ۱۸ تخمک گذاری رخ میده ولی این ماه میدونم حدود ۲۶ و ۲۷ تخمک گذاری داشتم با توجه به علایمم

گفتم که با توجه به دوره قلبم با پریود ۳۱ روزه ۸ روز تاخیرداشتم البته با سیکل ۳۱ روزه حدود ۱۷ و ۱۸ تخ ...

خب نگران نباش شاید بخاطر تخمک گذاری دیرتر  شده بتا هنوز یالا نرفته  ریلکس باشی بهتره استرس  خودش سم. واسه بدن سیستم و به هم میزنه 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز