2777
2789
عنوان

دارم میمیرم

479 بازدید | 17 پست

تنها دلیلم برای ازدواج با شوهرم این بود که خیلی پول دار بود جوری حتی تو رویاهامم نمی‌تونستم تصور کنم البته خوش قیافه و جذاب هم بود ولی از بس مغرور بود آدم دلش نمی‌خواس حتی بهش نزدیک بشه ولی هر جور بود دلمو راضی کردم باهاش ازدواج کنم...الان یه ساله که ازدواج کردیم ولی جوری رفتار می‌کنه انگار بردشم همیشه اون باید حرف اول اخرو بزنه و من فقط باید بگم چشم. تا حالا هیچ وقت ندیدم به غیر از من به کس دیگه ای نگا کنم، خودم حس میکنم خیلی دوسم داره ولی این رفتارش خیلی اذیتم میکنه... بهم بگید چی کار کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زوم نکن رو عیبهاش ...گل بی عیب خداست بالاخره هر آدمی عیبهای خودشو داره .... بچسب به زندگیت 

دوستای گلم کار من دوخت نظم دهنده کشو و کمد و آشپزخونه و ... هست .خوشحالم کن با عضو شدنت تو گروهم.آیدی روبیکام@organayzermahdokht
زوم نکن رو عیبهاش ...گل بی عیب خداست بالاخره هر آدمی عیبهای خودشو داره .... بچسب به زندگیت

اصلا حس نمیکنم زنشم بیشتر حس میکنم فقط یکی ام که دارم نیازاشو برطرف میکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز