2777
2789
عنوان

چرا😔😔

| مشاهده متن کامل بحث + 296 بازدید | 26 پست




خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲

خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲

 

   اللهم عجل لولیک الفرج  بحق ۱۴ معصوم 

خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲

نسیم وحشت پاییز را قدری تحمل کن

بهار آید اگر باشی صبور، آهسته آهسته

کسی می آید و می گیرد احساس خدایی را

ز انسان های سرشار از غرور، آهسته آهسته

فنا می گردد این تاریکی و محنت ز دنیامان

ز هر سو می دمد صدگونه نور، آهسته آهسته

به سر می آید این دوران تلخ انتظار آخرو ناجی می کند اینجا ظهور، آهسته آهسته

ز الطاف خداوندی حضورش را تمنا کنکه او مردانه می یابد حضور، آهسته آهسته


خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲


خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲


 یا الله  بحق الحسین عجل لولیک الفرج


خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲


خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲




نرگسی مى‌شناسم❤️که عِطرش جهان شمول‌ ، درتاریک ترین و سردترین سرماى زمستان مى‌روید،همان یک گلى است که با آن بهار مى‌شود❗️تمام گل ها در برابر جمالش رنگ مى‌بازند، تمام گل‌ها مگر یک گل❗️یک شاخه گل پَرپَر،یک یاسِ کبود…🥀اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا بهم🤲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792