2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منمممم

چقدتنهاشدیم‌که‌دردامونوتودیوارمجازی‌مینویسیم:)🌕    دل‌ِمن تنگه‌برای‌همه‌روزایی‌که‌رفتن:)). زندگی رو اونقدری جدی نگیر که خندیدن یادت بره🙂❤️🌟   ازادی‌کلمه‌زیباییه‌که‌حتی‌حاضرنیست‌حروفش به‌هم‌وصل‌بشه.            من جایی باختم که فک میکردم دارم به آرزوهام میرسم   یه روزه خوب میاد:)دیر میفهمی‌ زندگی‌ نکردی‌ و شیش‌ دنگ‌ حواست‌ به‌ چی‌ میشه‌ها بوده❤️‍🩹 کاربری‌دست²نفره(دوتادوستِ‌همسن)  

اونوقت میخورید چاق نمیشین؟

خدایا شکرت برای کاهش وزن ۲۵ کیلویی و ممنونم ازت که بدون هیچ مشکلی تونستم به نتیجم برسم.خدایا شکرت برای وجود ۳ تا بچه هام..خدایا شکرت برای سلامتیمون.وزن اولیه ۹۵😮‍💨رسیدن به وزن ۸۸🫠و امروز ۱۴۰۳/۳/۱۷ شدم ۷۸😍و بازم کاهش وزن ۱۴۰۳/۴/۸ !دم ۷۵🫠. ۱۴۰۳/۴/۱۷ رسیدم به ۷۲😅۱۴۰۳/۴/۲۱ شدممممم ۷۰🤩🤩🤩🤩🤩هوراااااااا                من با قرص لاغری به کاهش وزن رسیدم. البته رقص  هم میکنم پیاده روی هم دارم.بتونم پلانک هم انجام میدم.نگین عوارض داره و فلان.اگه داشت الان من زنده نبودم.چون ۹ سال پیش هم خوردم.۷سال بعدشم زایمان هم کردم.همه آزمایشامم نرماله و عالی.نتیجمم گرفتم.قرصایی هم که گرفتم اصل بودو اصالتش تایید شد..یه خوبیشم این بود.چی از این بهتر.اینم از روند لاغری من                                                                                 توکلت علی الله...تا توکلم بر توست،مرا از خطرات چه باک!                                        وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا

من که دیگه بخامم نمیتونم زیاد بخورم

خدایا شکرت برای کاهش وزن ۲۵ کیلویی و ممنونم ازت که بدون هیچ مشکلی تونستم به نتیجم برسم.خدایا شکرت برای وجود ۳ تا بچه هام..خدایا شکرت برای سلامتیمون.وزن اولیه ۹۵😮‍💨رسیدن به وزن ۸۸🫠و امروز ۱۴۰۳/۳/۱۷ شدم ۷۸😍و بازم کاهش وزن ۱۴۰۳/۴/۸ !دم ۷۵🫠. ۱۴۰۳/۴/۱۷ رسیدم به ۷۲😅۱۴۰۳/۴/۲۱ شدممممم ۷۰🤩🤩🤩🤩🤩هوراااااااا                من با قرص لاغری به کاهش وزن رسیدم. البته رقص  هم میکنم پیاده روی هم دارم.بتونم پلانک هم انجام میدم.نگین عوارض داره و فلان.اگه داشت الان من زنده نبودم.چون ۹ سال پیش هم خوردم.۷سال بعدشم زایمان هم کردم.همه آزمایشامم نرماله و عالی.نتیجمم گرفتم.قرصایی هم که گرفتم اصل بودو اصالتش تایید شد..یه خوبیشم این بود.چی از این بهتر.اینم از روند لاغری من                                                                                 توکلت علی الله...تا توکلم بر توست،مرا از خطرات چه باک!                                        وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا
اونوقت میخورید چاق نمیشین؟

 نهه من تقریبا چند ساله ای طوری ام همه می‌دونن خیلی شکموام مدرسه که میرفتم دوستام میدونستن زود گشنم میشه واسم خوراکی هم میاوردن🥺😍😂

🖤

نهه من تقریبا چند ساله ای طوری ام همه می‌دونن خیلی شکموام مدرسه که میرفتم دوستام میدونستن زود گشنم م ...

اگه میخوری چاق نمیشی 

خدا دوستت داشته

خدایا شکرت برای کاهش وزن ۲۵ کیلویی و ممنونم ازت که بدون هیچ مشکلی تونستم به نتیجم برسم.خدایا شکرت برای وجود ۳ تا بچه هام..خدایا شکرت برای سلامتیمون.وزن اولیه ۹۵😮‍💨رسیدن به وزن ۸۸🫠و امروز ۱۴۰۳/۳/۱۷ شدم ۷۸😍و بازم کاهش وزن ۱۴۰۳/۴/۸ !دم ۷۵🫠. ۱۴۰۳/۴/۱۷ رسیدم به ۷۲😅۱۴۰۳/۴/۲۱ شدممممم ۷۰🤩🤩🤩🤩🤩هوراااااااا                من با قرص لاغری به کاهش وزن رسیدم. البته رقص  هم میکنم پیاده روی هم دارم.بتونم پلانک هم انجام میدم.نگین عوارض داره و فلان.اگه داشت الان من زنده نبودم.چون ۹ سال پیش هم خوردم.۷سال بعدشم زایمان هم کردم.همه آزمایشامم نرماله و عالی.نتیجمم گرفتم.قرصایی هم که گرفتم اصل بودو اصالتش تایید شد..یه خوبیشم این بود.چی از این بهتر.اینم از روند لاغری من                                                                                 توکلت علی الله...تا توکلم بر توست،مرا از خطرات چه باک!                                        وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا
۱۸سالمه وزنم۶۳ اندامم توپره ولی شکم اصلا ندارم

توپر خوبه دیگه 

نه لاااغر خوبه نه چااق

توپر یه بدن فیت و عاااالیه

خدایا شکرت برای کاهش وزن ۲۵ کیلویی و ممنونم ازت که بدون هیچ مشکلی تونستم به نتیجم برسم.خدایا شکرت برای وجود ۳ تا بچه هام..خدایا شکرت برای سلامتیمون.وزن اولیه ۹۵😮‍💨رسیدن به وزن ۸۸🫠و امروز ۱۴۰۳/۳/۱۷ شدم ۷۸😍و بازم کاهش وزن ۱۴۰۳/۴/۸ !دم ۷۵🫠. ۱۴۰۳/۴/۱۷ رسیدم به ۷۲😅۱۴۰۳/۴/۲۱ شدممممم ۷۰🤩🤩🤩🤩🤩هوراااااااا                من با قرص لاغری به کاهش وزن رسیدم. البته رقص  هم میکنم پیاده روی هم دارم.بتونم پلانک هم انجام میدم.نگین عوارض داره و فلان.اگه داشت الان من زنده نبودم.چون ۹ سال پیش هم خوردم.۷سال بعدشم زایمان هم کردم.همه آزمایشامم نرماله و عالی.نتیجمم گرفتم.قرصایی هم که گرفتم اصل بودو اصالتش تایید شد..یه خوبیشم این بود.چی از این بهتر.اینم از روند لاغری من                                                                                 توکلت علی الله...تا توکلم بر توست،مرا از خطرات چه باک!                                        وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا
توپر خوبه دیگه نه لاااغر خوبه نه چااقتوپر یه بدن فیت و عاااالیه

اره مامانم وزنش از من کمتره میگم مامان ببین چ اندام قشنگی دارم حسودی نکن میگه برو بابا حالا انگار باشگاه چیزی رفته فقط خوردی و خوابیدی😂😂😂

🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز