سلام دوستان من رفتم تست hpv دادم زده نوع ۱۶ و ۵۲ ایتقدر که توی گوگل سرچ کردم خسته شدم خیلی نگرانم دکترم گفته باید کولپسکوپی بشم تازه ۶ ماه زایمان کردم ۱۰ سال پیش زگیل تناسلی داشتم دکتر برام برداشت همه رو ولی کفتن انگار با زایمان مجددا شروع به رشد کرده خیلی خیلی فکرم درگیره خدا خودش کمکم کنه کیا شرایط منو داشتن و خوب شدن