2777
2789
عنوان

اقایون سایت

133 بازدید | 18 پست

من اگرتاپیک میزنم واسه صحبت باشماها نیست من زندگیم پرازچالش ولی زندگیمو وهمسرم رو دوست دارم، یه لطفی کنید شعورداشته باشید وخودتون رو خانوم معرفی نکنید ودرخواست ندین 

🕊میشود هرآنچه ک باید بشود🕊✨🤲🏻

اونا شعور ندارن صحیح ولی شما هم فقط کسایی رو که میشناسی درخواست دوستیاشونو قبول کن

|•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•| |•از دور ریختن قواعدی که به من تلقین شده بود، آرامش مخصوصی در خودم حس میکنم•|

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


جالبه برام چرا من درخواست ندارم،🤣

کاربران عزیز لایک نفرماییییید🌈 کاربری خربوریدان دیگه نیست پس انقد به کاربری من گییییییر ندید😏نی نی یار عوض نمیکنه والا وگرنه هم خودم و راحت میکردم هم شما رو.فضولا🌚

جالبه برام چرا من درخواست ندارم،🤣

من متاهلم فقط کافیه یبار تاپیک بزنم باهمسرم بحثم شده یا بگم شرایط زندگیم بد سیلی ازدرخواست اقایون توخصوصی فوران میکنه 

🕊میشود هرآنچه ک باید بشود🕊✨🤲🏻

وری گودخب عزیزم شما میتونی قبول نکنی اجباری نیسهمه ی اپ های مجازی عمومیه

دوست عزیزم وقتی طرف نام کاربریش خانوم من ازکجابدونم اقاست وقتی کلی تاپیک داره واسه جلب اعتماد خانوما تا باطرف چت نکنی متوجه نمیشی  مگر یسری ک وجدان دارن میگن ما اقا هستیم 

🕊میشود هرآنچه ک باید بشود🕊✨🤲🏻

من متاهلم فقط کافیه یبار تاپیک بزنم باهمسرم بحثم شده یا بگم شرایط زندگیم بد سیلی ازدرخواست اقایون تو ...

زندگی خصوصیتو چرا پهن میکنی واسه غریبه ها؟

والا ادم ب نزدیک ترین دوستش زندگی خصوصیشو نمیگ 

من متاهلم فقط کافیه یبار تاپیک بزنم باهمسرم بحثم شده یا بگم شرایط زندگیم بد سیلی ازدرخواست اقایون تو ...

منم متاهلم.امروزم اتفاقا تاپیک زدم در مورد همسر بدغذا ولی درخواستی نیومد،🙊فکر کنم گفتن این دست پختش خوب نیست بدرد نمیخوره،😔🤣البته الان که فکر کردم یکی دو مورد بوده چون تازه وارد بودن همون اول نپذیرفتم دیگه نمی دونم زن بودن یا مرد!

کاربران عزیز لایک نفرماییییید🌈 کاربری خربوریدان دیگه نیست پس انقد به کاربری من گییییییر ندید😏نی نی یار عوض نمیکنه والا وگرنه هم خودم و راحت میکردم هم شما رو.فضولا🌚

زندگی خصوصیتو چرا پهن میکنی واسه غریبه ها؟والا ادم ب نزدیک ترین دوستش زندگی خصوصیشو نمیگ

کسی واسه شما چیزی رو پهن نکرده، اینجا هرکس راجع ب هرچیز دوستداره صحبت میکنه بستگی ب شعور مخاطب داره سواستفاده نکنه 

🕊میشود هرآنچه ک باید بشود🕊✨🤲🏻

درخواست دوسداری الان برات میفرستم😅

نه والا دوست ندارم قبول هم نمی کنم برام فقط جالب بود چرا هی میان تاپیک میزنن برای آقایون!!!

کاربران عزیز لایک نفرماییییید🌈 کاربری خربوریدان دیگه نیست پس انقد به کاربری من گییییییر ندید😏نی نی یار عوض نمیکنه والا وگرنه هم خودم و راحت میکردم هم شما رو.فضولا🌚

کسی واسه شما چیزی رو پهن نکرده، اینجا هرکس راجع ب هرچیز دوستداره صحبت میکنه بستگی ب شعور مخاطب داره ...

هرجایی ادما میتونن ازت سواستفاده کنن بستگی ب خودت داره ک مورد سواستفاده قرار بگیری یا ن

منم متاهلم.امروزم اتفاقا تاپیک زدم در مورد همسر بدغذا ولی درخواستی نیومد،🙊فکر کنم گفتن این دست پختش ...

عزیزم من شده با ینفرصحبت کردم کلی تاپیک داشته 😅اونم چی تاپیک راجع ب خانواده شوهرو رفتارشوهر بعدیمدت متوجه شدم اقاست وتاپیکاش الکی نمیشه ب هرکسی اعتمادکرد، اینجا فقط کافیه ببینن مشکل داری نمیگم همه اقایون ولی یسریا تور پهن میکنن سواستفاده کنن 

🕊میشود هرآنچه ک باید بشود🕊✨🤲🏻

نه والا دوست ندارم قبول هم نمی کنم برام فقط جالب بود چرا هی میان تاپیک میزنن برای آقایون!!!

شوخی کردم.اونایی که میان اینجا این تایپکارو میزنن خودشون دلشون میخوان.وگرنه میتونن خیلی راحت رد بزنن دیگه گفتن نداره که .کمبود درخواست دارن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792