2777
2789
عنوان

خدا چرا ی کاری

153 بازدید | 8 پست

نکرد! روزه سکوت میزاشت ماهی مثلا 2 تا چه دنیای قشنگی میشد هعییییی دوروز بی برچسب زنی! عقده گشایی! تهمت زنی! ای خدااااا جسم مهم بود فقط! آرامش کامل بودا 

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊
کی حالا عمل میکرد به دو روز روزه ی سکوت

🤔اهل خدا صاحبان ایمان مومنان خدا ولی اونای که باید نمیبستند واقعا 😅🤭

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همون دیگه 😂

، لایکت کردم بعد دیدم 🤣🤣🤣والا

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊
دوروز زبون بگیرن اندازه بیست روز میدن بیرون

ایییینم حرفیه بعد میخواستن روزشون باز کنن! فک کن عین افطاری صد قلم میچینن! اونطور میکردن! مثلا صدا توپ در میکدن که ایییی ببینید ملت مثلا خانواده هرکی بلندتر اون روزش قبولتر بوده 🙄

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊
😂😂😂

داشتم میکردم باز 😁😁🤣😂😁سختهه ها

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز